МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТАБЛИЦІ КРИТИЧНИХ ЗНАЧЕНЬТаблиця I Критичні значення критерію Q Розенбаума (Гублер Е.В., Генкін А.А., 1973) Відмінності між двома вибірками можна вважати достовірними (p≤0,05), якщо Qемп дорівнює або більше критичного значення Q0,05, і тим більш достовірними (p≤0,01), якщо Qемп дорівнює або вище критичного значення Q0,01
Таблиця ІI Критичні значення критерію U Манна-Уїтні (Гублер Е.В., Генкін А.А., 1973) Відмінності між двома вибірками можна вважати значимими (р≤0,05), якщо Uемп менше або дорівнює U0,05, і тим більш достовірними (р˂0,01), якщо Uемп менше або дорівнює U0,01
Таблиця ІІI Критичні значення критерію Н Крускала-Уолліса (Green J.,D’Oliver M., 1989) для різних поєднань n1, n2 та n3 Відмінності між трьома вибірками можна вважати значимими (р≤0,05), якщо Немп більше або дорівнює Н0,05, і тим більш достовірними (р˂0,01), якщо Немп більше або дорівнює Н0,01
Таблиця ІV Критичні значення критерію тенденцій S Джонкіра (Green J.,D’Oliver M., 1989) для кількості груп (с) від трьох до шести (3≤с≤6) і кількості досліджуваних в кожній групі від двох до десяти (2≤n≤10) Тенденція є достовірною, якщо Sемп досягає S0,05 або перевершує його (р≤0,005), і тим більше достовірною, якщо Sемп досягає S0,01 або перевершує його (р≤0,01)
Таблиця V Критичні значення критерію знаків G (Оуен Д.Б., 1966) для рівнів статистичної значимості р≤0,05 і р≤0,01 Переважання «типового» зсуву є достовірним, якщо Gемп нижчий або рівний G0,05, і тим більш достовірним, якщо Gемп нижчий або рівний G0,01
Таблиця VІ Критичні значення критерію Т Вілкоксона (Wilcoxon F. 1963) для рівнів статистичної значимості р≤0,05 і р≤0,01 «Типовий» зсув є достовірно переважаючим за інтенсивністю, якщо Темп нижчий або рівний Т0,05, і тим більш достовірно переважаючим, якщо Темп нижчий або рівний Т0,01
Таблиця VІІ-А Критичні значення критерію χ2r Фрідмана для кількості умов с = 3 та кількості досліджуваних від двох до дев'яти (2≤п ≤9) Відмінності між умовами можна вважати достовірними на зазначеному в таблиці рівні значущості, якщо χ2rемп досягає відповідного критичного значення або перевищує його (за Greene J., D'Olivcra M., 1989).
Таблиця VII-Б Критичні значення критерію χ2r Фрідмана для кількості умов c=4, 2 ≤ n ≤ 4 Відмінності між умовами можна вважати достовірними на зазначеному в таблиці рівні значущості, якщо χ2rемп досягає відповідного критичного значення або перевищує його (за Greene J., D'Olivera M., 1989).
Таблиця VIIІ
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|