Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 6. Рекуперація теплової енергії металургійних агрегатів.

Основні методи утилізації теплової енергії, що відходять від металургійних агрегатів. Теплообмінне устаткування. Теплотехнічні основи утилізації тепла відходящих газів. Класифікація теплообмінних апаратів. Основи розрахунку теплообмінників. Основи теплового розрахунку рекуператорів. Основи теплового розрахунку регенераторів.

 

3.Теоретичні питання для підготовки до іспиту

 

1. Визначення чистого, безвідходного і маловідходного виробництва.

2. Основні принципи створення безвідходних та ресурсозберігаючих технологій.

3. Класифікація сировинних ресурсів. Вимоги до сировини, обладнання, технології.

4. Екологічна оцінка технологій виробництва.

5. На які групи за походженням підрозділяються відходи металургійного виробництва.

6. Технології підготовки до металургійного переділу відходів.

7. Послідовність дій, пов'язаних з обробкою відходів металургійного виробництва.

8. Чим є техногенна сировина для металургійних підприємств. Описати основні види.

9. Відходи коксохімічних виробництв і ТЕС.

10. Підготовка техногенних енергоресурсів.

11. Система кодування відходів.

12. Технічний паспорт відходів.

13. Копровий цех і організація робіт.

14. Способи екологічно безпечного використання техногенних енергоресурсів в металургійному виробництві.

15. Використання металургійних агрегатів для переробки (утилізації) відходів.

16. Класифікація металобрухту по крупності.

17. Переробка відходів в процесах одержання чавуну.

18. Основні напрями використання шлаку в чорній металургії.

19. Виробництво гранульованого шлаку.

20. Технологічна схема припеченої гран-установки.

21. Контактна технологія грануляції шлаку.

22. Ефективність застосування вторинних енергоресурсів на металургійних підприємствах.

23. Дайте класифікацію методів знешкодження та переробки твердих відходів.

24. Які особливості захисту біосфери від забруднень твердими відходами?

25. Назвіть методи подрібнення твердих матеріалів. Що таке ступінь подрібнення?

26. Дайте класифікацію машин для подрібнення твердих матеріалів. Відкрийте сутність подрібнення у замкнутому циклі.

27. Назвіть типи грохотів і способи грохочення. Які переваги і недоліки машин для грохочення від крупного до дрібного?

28. Вкажіть джерела утворення твердих відходів в хімічній промисловості. Наведіть приклади використання відходів хімічного виробництва.

29. Опишіть термічні методи знешкодження та утилізації фосфогіпсу.

30. Які продукти отримують при комплексній переробці нефелінових концентратів?

31. Як здійснюється утилізація піритних огарків? Чим обумовлені труднощі утилізації піритних огарків в доменному виробництві?

32. Укажіть переваги азотно-кислотної переробки фосфатної сировини з точки зору виникнення та утилізації відходів.

33. Як проводиться утилізація відходів виробництва калійних добрив?

 

 




Переглядів: 751

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Технологічні процеси, що використовуються при переробці відходів виробництва. | Методичні вказівки до виконання індивідуального завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.