Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблема дослідження

Міщенко А. ,Сіренко А. УК-41

На сьогоднішній день, на нашу думку, проблема дозвілля молоді, а саме культурного відпочинку, є актуальною.

Напевно, кожен молодий розуміє, і кожен дорослий пам'ятає, як не хочеться в молодості обтяжувати себе новими проблемами (здається, що їх і так предостатньо), як не хочеться примушувати себе робити щось через силу, тільки тому, що так треба. Можна також сказати, що молодь - необхідна об'єднуюча ланка в естафеті поколінь, живий зв'язок між минулим і майбутнім. Хоч молодь не завжди розглядалася як особлива суспільна група- покоління, але проблема конфліктів і наступності поколінь постійно поставала в суспільстві.

Якщо раніше культура не ділилася на молодіжну та дорослу, всі незалежно від віку співали одні й ті ж пісні, слухали одну й ту ж музику, танцювали одні й ті ж танці і т. д., то тепер все змінилося. Серйозні відмінності з'явилися у "батьків" і "дітей" і в ціннісних орієнтаціях, і в моді, і в способах комунікації, а нерідко і в способіжиття в цілому.
Тому процес пізнання навколишнього світу, пошуку свого місця в ньому у великій мірі можна вести за допомогою свого дозвілля. На питання «Чи заважає Вам що-небудь проводити дозвілля так, як хочеться, і якщо так, то що саме?» Відповіді розподілилися наступним чином:

-ні з ким піти (2,2%),

-не вмію організувати свій час (7,6% ),

-не вистачає часу (15,4%),

-не відчуваю проблем в організації дозвілля (20,8%),

-не вистачає грошей (28,2%),

-нікуди піти(21,2%).
Різниця полягає в тому, як саме молодь проводить своє дозвілля. А проводить вона його по-різному: хтось просто «просиджує штани» вдома, біля телевізора або комп'ютера, інші вважають за краще піти з друзями чи родиною в кіно, на виставку, в театр чи просто прогулятися містом. Деякі молоді хлопці та дівчата крім навчання займаються в якихось секціях або студіях і заняття там є для них не менш цікавим проведенням часу, інші віддають перевагу дискотекам, а деякі вже зробили синонімом слова «погуляти» такі поняття як напитися, накуритися і т.п . Нам, студентам КПІ, часто доводиться бачити, як багато кпішників проводять свій вільний час на «поляні» з спиртними напоями, і це досить прикро. Але, наприклад, зусиллями кпішників зараз функціонує Арт-вежа, де проводяться виставки та майстер-класи.

Тож ми вирішили провести соціологічне опитування серед студентів та старшокласників, щоб дізнатися, наскільки все ж цікавим для молоді є спілкування з новими людьми, пізнання нового, нові враження від мистецтва, духовне та культурне збагачення.

 

Шановні студенти та учні!

Незалежна група соціологів вивчає особливості проведення вільного часу, а саме культурного відпочинку, молоддю. Просимо вас відповісти на запропоновані питання. Анонімність гарантована.На кожне питання є декілька варіантів відповідей. У разі вашої згоди з конкретним варіантом відповіді окресліть колом букву, що стоїть поряд з даним варіантом відповіді.

 

1.Якщо у вас з’явився вільний час, як ви його бажали б використати ( фінансове питання не беремо до уваги):

А) пішов б (пішла б) в кінотеатр/театр/філармонію/на концерт/виставку/виступ

Б)відвідав(ла) б бібліотеку чи книжковий магазин

В)пішов(ла) б на футбол/баскетбол/інші спортивні змагання;

Г) поїхав би(поїхала б) на екскурсію містом;

Д) відвідала б майстер-класс з ремесла, яким давно хотів/хотіла зайнятися

Є) читала б( читав би) наукову чи худ.літературу вдома, займався самоосвітою;

Ж) сидів би в соц.мережі та переглядав інтернет-сторінки;

И) комп. Ігри;

І) спав би))));

Ї) у мене немає вільного часу;

Й) не знаю;

К)Інше_________________________________________________

 

2. Коли останній раз ви відвідували театр:

а) останнього тижня

б) цього місяця

в)місяць тому

г)кілька місяців тому

д) минулого року

е) не пам’ятаю

є) не був (була) у театрі

 




Переглядів: 340

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРИКЛАДИ СІМЕЙНИХ МІФІВ, РОЗКРИТТЯ ПОЗИТИВУ І НЕГАТИВУ | Скільки раз на рік ви відвідуєте музичні чи танцювальні вистави

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.