![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проблема дослідженняМіщенко А. ,Сіренко А. УК-41 На сьогоднішній день, на нашу думку, проблема дозвілля молоді, а саме культурного відпочинку, є актуальною. Напевно, кожен молодий розуміє, і кожен дорослий пам'ятає, як не хочеться в молодості обтяжувати себе новими проблемами (здається, що їх і так предостатньо), як не хочеться примушувати себе робити щось через силу, тільки тому, що так треба. Можна також сказати, що молодь - необхідна об'єднуюча ланка в естафеті поколінь, живий зв'язок між минулим і майбутнім. Хоч молодь не завжди розглядалася як особлива суспільна група- покоління, але проблема конфліктів і наступності поколінь постійно поставала в суспільстві. Якщо раніше культура не ділилася на молодіжну та дорослу, всі незалежно від віку співали одні й ті ж пісні, слухали одну й ту ж музику, танцювали одні й ті ж танці і т. д., то тепер все змінилося. Серйозні відмінності з'явилися у "батьків" і "дітей" і в ціннісних орієнтаціях, і в моді, і в способах комунікації, а нерідко і в способіжиття в цілому. -ні з ким піти (2,2%), -не вмію організувати свій час (7,6% ), -не вистачає часу (15,4%), -не відчуваю проблем в організації дозвілля (20,8%), -не вистачає грошей (28,2%), -нікуди піти(21,2%). Тож ми вирішили провести соціологічне опитування серед студентів та старшокласників, щоб дізнатися, наскільки все ж цікавим для молоді є спілкування з новими людьми, пізнання нового, нові враження від мистецтва, духовне та культурне збагачення.
Шановні студенти та учні! Незалежна група соціологів вивчає особливості проведення вільного часу, а саме культурного відпочинку, молоддю. Просимо вас відповісти на запропоновані питання. Анонімність гарантована.На кожне питання є декілька варіантів відповідей. У разі вашої згоди з конкретним варіантом відповіді окресліть колом букву, що стоїть поряд з даним варіантом відповіді.
1.Якщо у вас з’явився вільний час, як ви його бажали б використати ( фінансове питання не беремо до уваги): А) пішов б (пішла б) в кінотеатр/театр/філармонію/на концерт/виставку/виступ Б)відвідав(ла) б бібліотеку чи книжковий магазин В)пішов(ла) б на футбол/баскетбол/інші спортивні змагання; Г) поїхав би(поїхала б) на екскурсію містом; Д) відвідала б майстер-класс з ремесла, яким давно хотів/хотіла зайнятися Є) читала б( читав би) наукову чи худ.літературу вдома, займався самоосвітою; Ж) сидів би в соц.мережі та переглядав інтернет-сторінки; И) комп. Ігри; І) спав би)))); Ї) у мене немає вільного часу; Й) не знаю; К)Інше_________________________________________________
2. Коли останній раз ви відвідували театр: а) останнього тижня б) цього місяця в)місяць тому г)кілька місяців тому д) минулого року е) не пам’ятаю є) не був (була) у театрі
|
||||||||
|