Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок групових індексів споживчих та економічних параметрів

Параметри Ва-га Індекс Вага*Індекс
А В С А В С
Досконалість задуму 0,4 0,8 1,0 0,9 0,32 0,40 0,36
Якість виконання 0,3 1,0 0,8 0,6 0,30 0,24 0,18
Кількість режимів роботи 0,1 0,6 0,9 0,7 0,06 0,09 0,07
Швидкість 0,2 0,8 0,6 0,7 0,16 0,12 0,14
Груповий індекс споживчих параметрів 0,84 0,85 0,75
Імідж виробника 0,3 0,6 0,8 0,5 0,18 0,24 0,15
Присутність у точках продажу 0,5 0,5 0,8 0,6 0,25 0,40 0,30
Привабливість акцій стимулювання 0,2 0,6 0,7 0,5 0,12 0,14 0,10
Груповий індекс комунікаційних параметрів 0,55 0,78 0,55

 

Спочатку вагу параметру множимо на індекс параметра (наприклад, для товару А: 0,4 * 0,8 = 0,32, 0,3 * 1,0 = 0,30 і т.д.; потім складаємо всі одиничні індекси споживчих параметрів для товару А і отримуємо груповий індекс (0,32 + 0,30 + 0,06 + 0,16 = 0,84).

Аналогічно для комунікаційних параметрів товару А: спочатку 0,3 * 0,6 = 0,18; 0,5 * 0,5 = 0,25 і т.д.; потім груповий індекс 0,18 + 0,25 + 0,12 = 0,55.

Розрахунки для інших товарів виконані так само.

За даними табл. 8 (використовуючи значення, виділені жирним шрифтом, і враховуючи, що коефіцієнт вагомості споживчих параметрів = 0,5 за умовою) визначаємо чисельник формули конкурентоспроможності для кожного товару:

Ча = 0,5 * 0,84 + (1-0,5) * 0,55 = 0,695

Чв = 0,5 * 0,85 + (1-0,5) * 0,78 = 0,815

Чс = 0,5 * 0,75 + (1-0,5) * 0,55 = 0,650

Максимальне значення виявляється у товару В (0,815); в подальших розрахунках його умовно приймаємо за еталон, ціна еталону 420 грн.

Групові індекси економічних параметрів визначаємо шляхом ділення ціни кожного товару на ціну товару-еталону:

Іе.п.а = 390 / 420 = 0,929

Іе.п.в = 420 / 420 = 1,000

Іе.п.с = 350 / 420 = 0,833

Інтегральний показник конкурентоспроможності: чисельник ділимо на індекс економічних параметрів.

Іа = 0,695 / 0,929 = 0,748

Ів = 0,815 / 1,000 = 0,815

Іс = 0,650 / 0,833 = 0,780

Максимальне значення 0,815, отже, найбільш конкурентоспроможним є товар В.

 

Для того, щоб визначити шляхи підвищення конкурентоспроможності товару А, знаходимо відхилення його зважених оцінок від зважених оцінок товару-лідера В:

По споживчих параметрах:

0,32 – 0,40 = –0,08; досконалість задуму відстає від лідера;

0,30 – 0,24 = +0,06; якість виконання на достатньому рівні;

0,06 – 0,09 = –0,03; кількість режимів роботи менше, ніж у лідера;

0,16 – 0,12 = +0,04; швидкість на достатньому рівні;

По комунікаційних параметрах:

0,18 – 0,24 = –0,06; імідж виробника гірше, ніж у лідера;

0,25 – 0,40 = –0,15; присутність у точках продажу менша, ніж у лідера;

0,12 – 0,14 = –0,02; привабливість акцій стимулювання менша, ніж у лідера.

Чим більше відхилення зі знаком «мінус», тим важливіше його ліквідувати. Тобто, в першу чергу бажано збільшити присутність в точках продажу, потім вдосконалити задум товару, подбати про покращення іміджу виробника, збільшити кількість режимів роботи, і насамкінець збільшити привабливість акцій для споживачів.

 

Задача 1.Змінні витрати на одиницю продукції AVC = 12 грн., постійні витрати на весь випуск FC = 400 тис. грн. Плановий обсяг збуту = 40 тис. од., планова рентабельність R = 25%.

Розв’язок:

1) Собівартість одиниці продукції при плановому обсязі продажів:

грн.

2) Оптова ціна без ПДВ:

грн.

 

 




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформація для розрахунку індексів конкурентоспроможності | Метод на основі цільової норми прибутку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.