МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Походження грошейВступ Опорний конспект з дисципліни « Гроші та кредит»
Спеціальність: 5.03050801 “Фінанси і кредит”
Розглянуто на засіданні циклової комісії фінансів і кредиту протокол № 1 від”31”серпня 2012р. Голова циклової комісії
_________О.В.Нагорна зміст
Опорний конспект лекцій з дисципліни «Гроші та кредит» призначений для надання допомоги студентам підчас проведення лекційних занять, а також самостійного опрацювання теоретичного матеріалу. В опорному конспекті питання кожної теми викладаються в логічній послідовності, з максимально стислим текстовим супроводженням. Більшість теоретичного матеріалу наводиться у вигляді схем, таблиць, графіків, які дозволяють краще простежити логіку викладання, причинно-наслідкові зв’язки процесів, структуру складних явищ. Це сприятиме більш швидкому та міцному засвоєнню курсу. На початку кожної теми наводиться перелік основних питань згідно навчальної програми дисципліни. Опорний конспект також містить рекомендовану літературу, яка поділена на основну та додаткову. Основну літературу слід опрацьовувати для більш поглибленого вивчення відповідних тем дисципліни. Використання додаткової літератури дасть можливість студентам розширити розуміння окремих питань, підготуватись ґрунтовніше до семінарських занять, модульного контролю, екзамену. При аудиторній роботі студентів з наочним схематичним матеріалом, таблицями та стислим текстом розширені пояснення до них дає викладач. При самостійному опрацюванні навчального матеріалу студентам рекомендується вести окремі записи, а фіксувати питання, що незрозумілі. Така робота сприятиме кращому і послідовному засвоєнню тем, ефективній консультації при зверненні до викладача та якісній підготовці до проміжного та рубіжного контролю знань. Тема 1. Сутність і функції грошей 1. Походження грошей. 2. Сутність і функції грошей. 3. Форми грошей та їх еволюція. 4. Різновиди сучасних кредитних грошей. 5. Вартість грошей.
В економічній теорії виділяються дві основні концепції походження грошей: 2. Сутність і функції грошей Сутність грошей як економічної категорії проявляється в їх функціях. Більшість економістів визначають п’ять функцій грошей
Функції грошей –своєрідні, властиві грошам визначеності форм, які вони приймають в процесі обігу і в яких виражаються зміни відносин виробників по обміну товарів.
МАСШТАБ ЦІН — спосіб та засіб виміру, виразу вартості товару в грошових одиницях. В умовах металевого обігу та золотого стандарту масштаб цін виражає кількість металу, срібла, золота, яка відповідає одній грошовій одиниці.
Слід розрізняти поняття «золотий склад» та «золоте забезпечення».
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|