Моделі БКГ основними стратегічними цілями підприємства визначають збільшеннярентабельності та маси прибутку.
По осі ординат– темпи зростання галузі; по осі абсцис – конкурентні позиції підприємства (частка ринку).
Матриця Бостонської консалтингової групи має наступний вигляд:
Головна ідея моделі – функціональна залежність між обсягом виробництва і собівартістю одиниці продукції, яка на логарифмічній шкалі виглядає як пряма лінія (0,1 - 10).
Розбивка матриці вертикальною лінією на дві частини дозволяє виділятисектори бізнесу:
- зі слабкими конкурентними позиціями;
- з сильними.
Межа між 2-ома частинами – 1-0.
Основний напрямок руху грошових коштів – від правого нижнього до лівого верхнього (від „дійних корів” до „важких дітей”).