Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст звіту

1.4.1 Тема та мета роботи.

1.4.2 Короткі теоретичні відомості.

1.4.3 Текст розробленого програмного забезпечення з коментарями, а також текст програми для тестування розроблених генетичних методів.

1.4.4 Графіки та аналітичні вирази обраних тестових функцій.

1.4.5 Результати роботи програмного забезпечення (таблиця порівняльного аналізу розроблених генетичних методів).

1.4.6 Висновки, що містять відповіді на контрольні запитання, а також відображують результати виконання роботи та їх критичний аналіз.

 

Контрольні питання

1.5.1 Порівняйте методи генетичного пошуку з іншими методами оптимізації.

1.5.2 Які методи відносять до генетичних?

1.5.3 В чому переваги генетичних методів?

1.5.4 Проаналізуйте умови ефективного використання методів генетичного пошуку.

1.5.5 Назвіть особливості генетичних методів.

1.5.6 Які недоліки генетичного пошуку та в чому вони полягають?

1.5.7 Дайте визначення основних термінів, що відносяться до теорії генетичного пошуку: популяція, розмір популяції, число поколінь, хромосома, ген, локус, алель, фенотип, генотип.

1.5.8 Проаналізуйте узагальнену схему роботи генетичних методів.

1.5.9 Наведіть послідовність виконання узагальненого генетичного пошуку.

1.5.10 Які параметри необхідно визначати для роботи генетичних методів?

1.5.11 Виконайте порівняльний аналіз канонічних моделей генетичного пошуку.

1.5.12 В чому полягають особливості моделі Genitor?

1.5.13 Що таке гібридний еволюційний метод? Які існують стратегії взаємодії класичних та генетичних методів?

1.5.14 Назвіть відмінності моделі СНС від класичних генетичних методів.

1.5.15 Які особливості генетичного методу із змінним часом життя хромосом?

1.5.16 Порівняйте мобільний еволюційний метод з класичними методами генетичного пошуку. Для чого призначені оператори CUT та SPLICE?

1.5.17 Проаналізуйте паралельні та багаторівневі генетичні методи.

1.5.18 Наведіть послідовність виконання генетичного пошуку із зменшенням розміру популяції.

1.5.19 Які існують способи кодування параметрів, що оптимізуються, при використанні генетичних методів?

1.5.20 Що таке фітнесс-функція?

1.5.21 Порівняйте стратегії створення початкової популяції.

1.5.22 Виконайте порівняльний аналіз операторів відбору (пропорційний відбір, відбір за допомогою ранжирування, турнірний відбір та відбір з використанням порогу).

1.5.23 Які способи формування батьківської пари використовуються в генетичних методах?

1.5.24 Проаналізуйте оператори схрещування (n-точкове, рівномірне, порівняльне, арифметичне, діагональне).

1.5.25 Для чого призначений оператор мутації? Які оператори мутації використовуються в генетичних методах?

1.5.26 Яким чином відбувається формування нового покоління?

1.5.27 Які критерії зупину використовуються при еволюційному пошуку?

1.5.28 Для чого призначена теорема схем? Дайте визначення основних понять, що використовуються в теоремі схем. В чому полягає теорема Холланда про схеми?

1.5.29 Порівняйте генетичні стратегії з генетичними алгоритмами та методом імітації відпалу.

1.5.30 Виконайте порівняльний аналіз генетичного та генетичного програмування.

1.5.31 Проаналізуйте внутрішню структуру функції ga пакету Matlab: основні змінні, параметри, методи та допоміжні функції, їх призначення та використання.

1.5.32 Які параметри можна використовувати в функції ga? Яким чином вони задаються? Як отримати поточні параметри функції ga?

1.5.33 Проаналізуйте візуальний модуль для роботи з методами генетичного пошуку gatool: призначення, використання, параметри, візуальні компоненти, методи представлення результатів генетичного пошуку.

 




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання до роботи | II. Доступне програмне забезпечення дейтамайнінгу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.