Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти завдань по пункту 2.2

завдання зведено в таблиці 15.3

Таблиця3

№ варіантів Розробити технологічний процес
Перевірки та налагодження блоку живлення електронної апаратури
Випробування та налагодження апаратури телеблокування
Випробування та налагодження розподілювача імпульсів пристрою передачі телеуправління для тягових підстанцій
Випробування та налагодження блоку кодування пристрою передачі телеуправління для тягових підстанцій
Випробування та налагодження розподілювачів імпульсів передаючого пристрою ТС для тягових підстанцій
Випробування та налагодження блоку синхронізації пристрою телесигналізації для тягових підстанцій
Випробування та налагодження блоку кодування пристрою передачі телеуправління для пунктів з малим об’ємом інформації
Випробування та налагодження розподілювача імпульсів пристрою прийому телесигналізації для станції з групами роз’єднувачів

 

 




Переглядів: 217

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток 1. Вибір та перевірка обладнання підстанції | Вибір системи телемеханіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.