Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика розробки

У цьому розділі необхідно висвітити та обґрунтувати такі питання:

1) яку продукцію, послугу (розробку) буде запропоновано на ринок в результаті впровадження бізнес-плану.

2) характеристика розробки, послуги, продукції як товару. Потрібно виділити особливості і переваги, яким замовники, покупці, споживачі відвідуватимуть переваги (більш високий технічний рівень, низька ціна, краща якість, тощо).

3) чи є ваш товар новинкою на ринку? Якщо так, то наскільки довго він нею буде залишатись?

4) для якої групи споживачів цю розробку розраховано?

5) чи захищений ваш товар охоронними документами (патентами, авторськими свідоцтвами тощо)?

Споживча вартість продовольчих товарів широкого вжитку залежить від розфасування, оформлення упаковок, тому для цієї групи товарів бажано навести їх опис.

 

Оцінка ринку збуту

Виходячи із замовлення господарства на розробку, виробничо-економічної характеристики регіону, географічного розміщення господарства та кон'юнктури ринку, необхідно:

1) дати вичерпну характеристику ринку збуту продукції запроектованого підприємства (цеху, технологічної лінії тощо);

2) вказати, хто буде покупцем вашого товару (послуг);

Провести вибір місця розташування підприємства (для переробних підприємств та сервісних), навести схему розміщення ринків збуту продукції та відстані їх від господарства,

4) розробити прогноз збуту вашої продукції на найближчу перспективу (3 роки), щоб не допустити перевиробництва та понесення збитків (Табл. 1).

5) вказати кількість товару, яку ви зможете постачати на ринки збуту.

 

Таблиця 1 - Програма збуту продукції, т (шт.)

Види продукції Роки Загальна потреба за 3 роки
1-й 2-й 3-й
1.__________________        
2.__________________        
3.__________________        
4.__________________        
....        
Разом        



Переглядів: 266

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА І ЗМІСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ | Конкуренція

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.