МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Економіка праці й соціально-трудові відносини як напрям наукових досліджень та навчальна дисципліна
Формування і розвиток предмета дисципліни “Економіка праці та соціально-трудові відносини”. Мета, завдання, об’єкт, предмет, методологія й інформаційна база вивчення дисципліни. Місце і значення дисципліни для фундаментальної підготовки бакалаврів. Науково-методологічні засади дисципліни. Структура і логіка курсу. Взаємозв’язки з іншими дисциплінами та науками: економічними, правовими, соціологічними, філософськими, математичними, управлінськими та психологічними. Праця й соціально-трудові відносини як предмет наукового економічного дослідження. Сучасний етап економіко-трудових досліджень.
Тема 2. Праця як сфера життєдіяльності та основний фактор виробництва
Сутність категорії “праця” та її соціально-економічні характеристики. Роль праці у розвитку людини і суспільства. Праця як об’єкт вивчення дисципліни. Діяльність та види діяльності. Трудова діяльність. Сутність та принципи трудової діяльності. Сутність відношення до праці та задоволення працею. Процес праці. Елементи процесу праці. Функції елементів праці. Роль праці в суспільстві та житті людини. Зміст, характер і види праці. Еволюція праці як чинника виробництва. Праця і науково-технічний прогрес.
Розділ 2. Економічні і соціальні компоненти трудового потенціалу. Ринок праці як сфера трудової реалізації людини Тема 3. Ринок праці в економічній системі Ринок праці як підсистема ринкової економіки, його взаємозалежність з ринками капіталів, товарів та послуг, житла, інформації, землі, цінних паперів тощо. Ринок праці: сутність та основні складові. Функції ринку праці. Класичний, неокласичний, кейнсіанський, монетаристський, інституціоналістський та марксистський підходи до аналізу ринку праці. Типи та види ринків праці. Сегментація ринку праці за різними ознаками. Механізм функціонування ринку праці. Попит і пропозиція на ринку праці. Кон’юнктура ринку праці. Гнучкість ринку праці. Інфраструктура ринку праці. Національні ринки праці: співвідношення внутрішнього і зовнішнього. Регулювання ринку праці. Пасивна і активна політика на ринку праці. Державна служба зайнятості, її роль у регулювання ринку праці.
|
||||||||
|