Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Опис лабораторного макета

Схема лабораторного макета, що включає схеми а і б, зображена на його горизонтальній

панелі і наведена на рис. 2.1, 2.2

 

а

Рисунок 2.1

б

Рисунок 2.2

Вибір схеми, що досліджується, здійснюється перемикачем S3 "Схема".

Макет включає три джерела електричної енергії постійного струму Е (надалі іменованих для стислості "Джерело") з різними внутрішніми опорами Ri1, Ri2, Ri3, але з однаковими ЕРС, які регулюються ручкою "ЕРС".

Джерела I і ІІ використовуються в схемі а на рис. 2.1. Підключення того чи іншого джерела виконується перемикачем S1 "Джерело" (для спрощення схеми а на ній зображено тільки одне джерело з внутрішнім опором Rі1,2). Джерело Ш використовується в схемі б на рис. 2.2.

Опір навантаження RH виконано дискретно-змінним, його значення якого змінюється за допомогою перемикача S4 відповідно до зазначених на панелі макета дискретних чисел.

У положенні Rн = ∞ опір навантаження відсутній, що дозволяє встановити режим холостого ходу (х.х.) джерела в схемі а.

Режим х. х. у схемі Б встановлюється розмиканням контактів перемикача S2.

У положенні RH = 0 у схемі а створюється режим короткого замикання (к. з.) джерела.

На макеті розташований вольтметр постійного струму з межею вимірювання

Вольтметр підключається до контрольних точок (к. т.) 0, 1, 2, 3, 4 схем а і б гнучкими провідниками.

Макет живиться від мережі змінного струму напругою 220 В і вмикається тумблером "Сеть" на передній панелі.

 




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мілівольтметра В3-38. | Порядок виконання роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.