МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи
3.5.1. Переконатися в тому, що активний опір і зрушення фаз між струмом та напругою не залежить від частоти у колі з чисто активним приймачем R1, R2. Для цього необхідно: · Скласти за допомогою перемикачів S1 і S2 схему дослідження підключити до неї фазометр (рис. 3.4). Рисунок 3.4
· Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета. · Підтримуючи напругу U13 = 5 В, виміряти напругу U23 і фазовий кут на двох частотах. Результати вимірювань занести в табл. 3.1.
Таблиця 3.1
· Для наведених частот розрахувати значення струму IR і результати занести в табл. 3.1. Виміряти й записати напругу U12 для однієї із частот. 3.5.2. Досліджувати вплив частоти на індуктивний опір і зрушення фаз між струмом і напругою у колі, що імітує коло з ідеальною котушкою індуктивності. Для цього необхідно: · Скласти за допомогою перемикачів S1 і S2 схему дослідження (рис. 3.5). · Рисунок 3.5
· Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета. · Підтримуючи напругу U13 = 5 В, виміряти напругу U23 і фазове зрушення струму відносно вхідної напруги U13, створене котушкою індуктивності, на чотирьох частотах. Результати вимірювань занести в табл. 3.2.
Таблиця 3.2
· Для всіх частот розрахувати індуктивний опір за формулою
; ;
оскільки та Результат занести в табл. 3.2. 3.5.3. Досліджувати вплив частоти на ємнісний опір і зрушення фаз між струмом і напругою у колі, що імітує коло з ідеальним конденсатором індуктивності. Для цього необхідно:
· Скласти за допомогою перемикачів S1 і S2 схему дослідження (рис. 3.6).
Рисунок 3.6
· Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета. · Підтримуючи напругу U13 = 5 В, виміряти напругу і фазове зрушення, створене конденсаттором, на чотирьох частотах. Результати вимірювань занести в табл. 3.3.
Таблиця 3.3
· На всіх частотах розрахувати ємнісний опір за формулою
оскільки та . Результати розрахунків занести в табл. 3.3. 3.5.4. Досліджувати фазові співвідношення й перевірити виконання другого закону Кірхгофа для кіл зі змінним струмом у послідовному RL-колі. Для цього необхідно: · Скласти схему за допомогою перемикачів S1 і S2 дослідження (рис. 3.7). · Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета. Рисунок 3.7
· Виміряти напруги U12, U23, фазове зрушення напруги U23 відносно U13 на чотирьох частотах. Результати вимірювань занести в табл. 3.4.
Таблиця 3.4
3.5.5. Досліджувати фазові співвідношення та перевірити виконання другого закону Кірхгофа у колі зі змінним струмом у послідовному RC-колі. Для цього необхідно: · Скласти схему за допомогою перемикачів S1 і S2 дослідження (рис. 3.8).
Рисунок 3.8
· Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета. · Виміряти напругу U12, U23 і фазове зрушення напруги U23 відносно U13 на чотирьох частотах. Результат занести в табл. 3.5.
Таблиця 3.5
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|