Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

 

3.5.1. Переконатися в тому, що активний опір і зрушення фаз між струмом та напругою не залежить від частоти у колі з чисто активним приймачем R1, R2. Для цього необхідно:

· Скласти за допомогою перемикачів S1 і S2 схему дослідження підключити до неї фазометр (рис. 3.4).

Рисунок 3.4

 

· Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета.

· Підтримуючи напругу U13 = 5 В, виміряти напругу U23 і фазовий кут на двох частотах. Результати вимірювань занести в табл. 3.1.

 

Таблиця 3.1

 

F, кГц  
U23, В      
j, град      
  , мА      

 

· Для наведених частот розрахувати значення струму IR і результати занести в табл. 3.1. Виміряти й записати напругу U12 для однієї із частот.

3.5.2. Досліджувати вплив частоти на індуктивний опір і зрушення фаз між струмом і напругою у колі, що імітує коло з ідеальною котушкою індуктивності. Для цього необхідно:

· Скласти за допомогою перемикачів S1 і S2 схему дослідження (рис. 3.5).

·

Рисунок 3.5

 

· Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета.

· Підтримуючи напругу U13 = 5 В, виміряти напругу U23 і фазове зрушення струму відносно вхідної напруги U13, створене котушкою індуктивності, на чотирьох частотах. Результати вимірювань занести в табл. 3.2.

 

Таблиця 3.2

 

F, кГц
U23, В        
j, град        
XL, Ом        

 

· Для всіх частот розрахувати індуктивний опір за формулою

 

; ;

 

оскільки та

Результат занести в табл. 3.2.

3.5.3. Досліджувати вплив частоти на ємнісний опір і зрушення фаз між струмом і напругою у колі, що імітує коло з ідеальним конденсатором індуктивності. Для цього необхідно:

 

· Скласти за допомогою перемикачів S1 і S2 схему дослідження

(рис. 3.6).

 

Рисунок 3.6

 

· Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета.

· Підтримуючи напругу U13 = 5 В, виміряти напругу і фазове зрушення, створене конденсаттором, на чотирьох частотах. Результати вимірювань занести в табл. 3.3.

 

Таблиця 3.3

 

F, кГц
U23, В        
j, град        
XС, Ом        

 

· На всіх частотах розрахувати ємнісний опір за формулою

оскільки та .

Результати розрахунків занести в табл. 3.3.

3.5.4. Досліджувати фазові співвідношення й перевірити виконання другого закону Кірхгофа для кіл зі змінним струмом у послідовному RL-колі. Для цього необхідно:

· Скласти схему за допомогою перемикачів S1 і S2 дослідження (рис. 3.7).

· Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета.

Рисунок 3.7

 

· Виміряти напруги U12, U23, фазове зрушення напруги U23 відносно U13 на чотирьох частотах. Результати вимірювань занести в табл. 3.4.

 

Таблиця 3.4

 

F, кГц
U12, В        
U23, В        
j, град        

 

3.5.5. Досліджувати фазові співвідношення та перевірити виконання другого закону Кірхгофа у колі зі змінним струмом у послідовному RC-колі. Для цього необхідно:

· Скласти схему за допомогою перемикачів S1 і S2 дослідження (рис. 3.8).

 

Рисунок 3.8

 

· Установити на генераторі частоту 5 кГц і напругу 5 В, яку виміряти виносним вольтметром, підключивши його до гнізд 1−3 макета.

· Виміряти напругу U12, U23 і фазове зрушення напруги U23 відносно U13 на чотирьох частотах. Результат занести в табл. 3.5.

 

Таблиця 3.5

 

F, кГц
U12, В        
U23, В        
j, град        



Переглядів: 610

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підготовка пристрою до роботи | Зміст та оформлення звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.