Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета роботи

Одержання знань і навиків, необхідних для роботи з символьною інформацією

Завдання на лабораторну роботу

1. Ознайомитися з теоретичними відомостями даної лабораторної роботи.

2. Скласти та виконати на ПЕОМ програми з таблиці 5.1 відповідно до варіанту.

3. Оформити звіт та захистити роботу.

 

Таблиця 5.1 – Індивідуальні завдання до лабораторної роботи №5

№ варіанта Номери задач № варіанта Номери задач
251, 265, 361, 802 257г, 270г, 421б, 811
252а, 266, 362, 803 257д, 270д, 421в, 812а
252б, 267, 363, 804а 257е, 312а, 421г, 812б
253а, 268, 364, 804б 258, 312б, 546а, 812в
253б, 269а, 365а, 805 259, 313, 546б, 812г
253в, 269б, 365б, 806а 260а, 314, 546в, 812д
253г, 269в, 365в, 806б 260б, 315а, 549, 813
254, 269г, 365г, 807 260в, 315б, 548, 812ж
255, 269д, 366(1), 808а 261а, 316а, 549, 813
256а, 269е, 366(2), 808б 261б, 316б, 550, 814а
256б, 269ж,366(3), 808в 262а, 316в, 551а, 814б
257а, 270а, 419, 808г 262б, 316г, 551б, 814в
257б, 270б, 420, 809 263, 316д, 551в, 815
257в, 270в, 421а, 810 264, 547а, 552а, 816

 

 




Переглядів: 323

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Представлення масиву у пам’яті | Основні теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.