МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка та перетворення символівФайл ctype.h містить декілька макровизначень, що перевіряють, до якого класу належать символи. Визначення: int c;
Таблиця 5.3 – Функції перевірки належності символів
Приклад : isalpha (‘s’)! = 0 isalpha (‘#’) = = 0 Функція isalpha(c) повертає ненульове значення (істина), якщо с є символом літери, та нуль (не істина) - у противному випадку. Перетворення символьних рядків: atoi( ), atof( ) Функція atoi( ) перетворює рядок в ціле. Функція atof( ) перетворює рядок в число із плаваючою точкою. Система може мати зворотні функції: itoa( ) перетворює ціле в символьний рядок, а функція ftoa( ) число із плаваючою точкою в символьний рядок. Приклад : /*включення atoi( )*/ #include <stdio.h> main( ) { static char number [10]; int value; puts(“Введіть ціле число”); gеts(number); value = atoi (number); printf(“Число було%d\n”,value); } Функція atoi( ), ігноруючи початкові і кінцеві пропуски, обробляє цифри та алгебраїчний знак, якщо він є. Обробка ведеться до тих пір, поки обробляємий символ є цифрою чи знаком. Функція atof( ) виконує ті ж самі дії для чисел із плаваючою точкою. Вона повертає тип double, саме тому повинна бути описана як double у використовуючий її програмі. Кожному символу ставиться у відповідність ASCII-код. Таблиця ASCII-кодів наведена у додатку Д. Контрольні запитання 1. Що таке символ? 2. Що таке ASCII-код символу? 3. Уявлення рядка у пам’яті. 4. Наведіть функції для роботи з рядками. 5. Яка бібліотека містить функції для роботи з рядками? Лабораторна робота № 6 Мета роботи Одержання знань і навиків, необхідних для створення функцій Завдання на лабораторну роботу 1. Ознайомитися з теоретичними відомостями. 2. Скласти та виконати на ПЕОМ програми з таблиці 5.1 відповідно до варіанту. 3. Оформити звіт та захистити роботу.
Таблиця 6.1 – Індивідуальні завдання до лабораторної роботи №6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|