МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перевірка та перетворення символівФайл ctype.h містить декілька макровизначень, що перевіряють, до якого класу належать символи. Визначення: int c;
Таблиця 5.3 – Функції перевірки належності символів
Приклад : isalpha (‘s’)! = 0 isalpha (‘#’) = = 0 Функція isalpha(c) повертає ненульове значення (істина), якщо с є символом літери, та нуль (не істина) - у противному випадку. Перетворення символьних рядків: atoi( ), atof( ) Функція atoi( ) перетворює рядок в ціле. Функція atof( ) перетворює рядок в число із плаваючою точкою. Система може мати зворотні функції: itoa( ) перетворює ціле в символьний рядок, а функція ftoa( ) число із плаваючою точкою в символьний рядок. Приклад : /*включення atoi( )*/ #include <stdio.h> main( ) { static char number [10]; int value; puts(“Введіть ціле число”); gеts(number); value = atoi (number); printf(“Число було%d\n”,value); } Функція atoi( ), ігноруючи початкові і кінцеві пропуски, обробляє цифри та алгебраїчний знак, якщо він є. Обробка ведеться до тих пір, поки обробляємий символ є цифрою чи знаком. Функція atof( ) виконує ті ж самі дії для чисел із плаваючою точкою. Вона повертає тип double, саме тому повинна бути описана як double у використовуючий її програмі. Кожному символу ставиться у відповідність ASCII-код. Таблиця ASCII-кодів наведена у додатку Д. Контрольні запитання 1. Що таке символ? 2. Що таке ASCII-код символу? 3. Уявлення рядка у пам’яті. 4. Наведіть функції для роботи з рядками. 5. Яка бібліотека містить функції для роботи з рядками? Лабораторна робота № 6 Мета роботи Одержання знань і навиків, необхідних для створення функцій Завдання на лабораторну роботу 1. Ознайомитися з теоретичними відомостями. 2. Скласти та виконати на ПЕОМ програми з таблиці 5.1 відповідно до варіанту. 3. Оформити звіт та захистити роботу.
Таблиця 6.1 – Індивідуальні завдання до лабораторної роботи №6
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|