МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні теоретичні відомостіІснує досить багато різних методів сортування, основними з яких є: а) метод вибору; б) метод „пузирька”; в) метод вставок; г) метод підліку; д) метод Шелла; Коротко зупинимось на деяких з них. Сортування методом вставки (by insection) Елементи масиву починаючи з другого послідовно додаються у необхідне місце вже упорядкованого масиву, що розташований зліва від поточного елементу a[i]. Позиція включення заздалегідь не відома. Вона визначається порівнянням a[i] з a[i-1], a[i-2] доколи не буде знайдений лівий кінець масиву. Приклад.
const n=10; int a[n], x, i,j; ….. for(i=0;i<10;i++){ x=a[i]; j=i; while(x<a[j-1]){ a[j]=a[j-1]; j--; } a[j]=x; } …..
Відсортований масив res = {1, 2, 4, 5, 8}.
Сортування методом простого вибору При сортуванні даним методом обирається найменший елемент масиву та міняють його місцями з першим. Потім обирається з залишених n-1 елементів і міняють його місцями з другим, і так поки не залишиться один найбільший елемент. Приклад. int a[10],i,j,x,k; …… for(i=0;i<10;i++){ k=i; x=a[i]; for(j=i+1; j<10; j++) if (a[j]<x) {k=j; x=a[k];} a[k]=a[i]; a[i]=x;} …..
Відсортований масив res = {1, 2, 4, 5, 8}. Сортування методом обміну (метод бульбашки) В даному методі виконується порівняння сусідніх елементів масиву, які при необхідності змінюються місцями, доки масив не буде повністю упорядкований. Під час кожного проходу масиву зміщує найменший елемент тієї частини масиву, що залишилась, ліворуч. Саме тому його називають методом бульбашки. … int a[10],i,j,x,k; ……….. for(i=0;i<10;i++){ for(j=9;j>i;j--){ if(a[j-1]>a[j]){ x=a[j-1]; a[j-1]=a[j]; a[j]=x; } } } ……
Контрольні питання 1. Що називається сортуванням? 2. Наведіть алгоритм сортування методом вставок. 3. Наведіть алгоритм сортування методом прямого вибору. 4. Що значить перевантаження функцій? 5. Наведіть умови перевантаження функцій. Лабораторна робота № 8 Мета роботи Отримати практичні навички при використанні операцій обробки структур та об’єднань. Завдання на лабораторну роботу 1. Ознайомитися з теоретичними відомостями. 2. Скласти та виконати на ПЕОМ програми відповідно до індивідуального завдання. Номер завдання необхідно отримати у викладача. Дані повинні зберігатись або у динамічному масиві, або у списку відповідно до індивідуального завдання. 3. Оформити та захистити звіт.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|