МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Індівідуальні завданняЗадача 1. Дані про учня складаються з його ім’я та прізвища та назви класу (року навчання та букви), в якому він вчився. Є інформаційний масив, в якому містяться дані про учнів школи та оцінки за останню чверть. а) з’ясувати, скільки учнів школи не мають оцінки нижче чотирьох. б) зібрати в інформаційному масиві g дані про найкращих учнях школи, тобто учнях, що не мають оцінки нижче чотирьох та за сумою балів не поступають іншим учням свого та паралельних класів. Задача 2. Дані про автомобіль складаються з його марки, номера та прізвища власника. Є інформаційний масив f, в якому дані про декількох автомобілях. Знайти: а) прізвища власників та номера авто даної марки; б) кількість авто кожної марки. Задача 3. Є інформаційний масив f, в якому дані про книги. (прізвище автора, назва та рік друку). а) знайти назви книг даного автору, що надруковані з 1960 р. б) визначити чи є книга с назвою «Інформатика». Якщо є, то видати прізвище автора та рік друку. Якщо таких книг декілька, то видати всі дані за цими книгами. Задача 4. Є інформаційний масив f, що містить номера телефонів працівників підприємства: прізвище співробітника, його ініціали та номер телефону. Знайти телефон співробітника за його прізвищем та ініціалами. Задача 5. Є інформаційоний масив f, в якому містяться різні дати. Кожна дата – це число, місяць та рік. Знайти: а) рік з самим малим номером; б) усі весняні дати; в) саму пізню дату. Задача 6. Є інформаційний масив f, в якому дані про кубики: розмір кожного кубику (довжина ребра в сантиметрах), його колір (червоний, жовтий, зелений чи синій) та матеріал (дерев’яний, металевий, картонний). Знайти: а) кількість кубиків кожного з перелічених кольорів та їх сумарний об’єм; б) кількість дерев’яних кубиків з ребром 3 см та кількість металевих кубиків з ребром, більшим 5 см.
|
||||||||
|