Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



До другої педагогічної практики

Методичні вказівки

До другої педагогічної практики

 

Для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей

6.010104.01.23 «Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості», 6.010104.01.24 «Професійна освіта. Дизайн»

Харків


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

УКРАЇНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ

Кафедра технологій і дизайну

Методичні вказівки

до другої педагогічної практики

Для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей

6.010104.01.23 «Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості», 6.010104.01.24 «Професійна освіта. Дизайн»

 

Затверджено Науково-методичною Радою Української інженерно-педагогічної академії Протокол № 2 від „27вересня 2012 р.

Харків 2012

 
 

УДК 378.147.855 (075.5)

Друга педагогічна практика: методичні вказівки для студентів денної форми навчання спеціальностей 6.010104.01.23 «Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості», 6.010104.01.24 «Професійна освіта. Дизайн» / Укр. інж.-пед. академія; упоряд. Т.І. Попова. – Х.: [б.в.], 2012. – 19 с.

Методичні матеріали підготовлені для використання під час проходження другої педагогічної практики студентами спеціальностей6.010104.01.23 «Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості», 6.010104.01.24 «Професійна освіта. Дизайн».

 

 

Рецензент: А.В. Пермінова, канд. пед. наук.

© Т.І. Попова, 2012

© УІПА , 2012


ЗМІСТ

 

Вступ…………………………………………………………………………. 1. Нормативне забезпечення педагогічної практики…………………. 2. Мета і завдання педагогічної практики……………………………… 3. Програма другої педагогічної практики....………………………….. 4. Організація і порядок проходження педагогічної практики……….. 4.1 Загальні вимоги до педагогічної практики…………………………. 4.2 Обов'язки і права студента…………………………………………… 4.3 Обов'язки керівників педагогічного стажування…………………… 4.4 Оцінювання роботи практикантів……………………………………. 5. Структура і міст звітної документації з педагогічної практики…… 5.1 Щоденник педагогічної практики…………………………………… 5.2 Звіт з педагогічної практики…………………………………………. 6. Структура звіту з педагогічної практики…………………………… 6.1 Загальний розділ………………………………………………………. 6.2 Методичний розділ……………………………………………………. 6.3 Педагогічний розділ…………………………………………………… Дослідницька розділ………………………………………………………. Список літератури………………………………………………………….. Додаток 1…………………………………………………………………… Додаток 2…………………………………………………………………….  

 


Вступ

Педагогічна практика студентів є невід'ємною частиною їхної професійної підготовки в Українській інженерно-педагогічній академії, яка проводиться відповідно до навчального плану підготовки майбутніх фахівців на підставі «Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України», затвердженого наказом Міністерства освіти України (№93 від 8 квітня 1993 р.).

Педагогічна практика студентів дозволяє не тільки застосувати отримані під час навчання знання й уміння зі спеціальних і психолого-педагогічних дисциплін, але закріпити удосконалити професійно-педагогічні уміння, придбані в ході першої педагогічної практики, а також надає можливість осмислити багатогранність робіт: викладача ВНЗ і навчитися їх здійснювати.

Педагогічна практика проводиться після освоєння теоретично частини професійно-педагогічної та професійно-технічної підготовки. Базою проходження педагогічної практики є випускаючі (інженерні) кафедри Української інженерно-педагогічної академії, а також вищі навчальні заклади 3-4-го рівнів акредитації.




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Нормативне забезпечення педагогічного стажування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.