МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
До другої педагогічної практикиМетодичні вказівки До другої педагогічної практики
Для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей 6.010104.01.23 «Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості», 6.010104.01.24 «Професійна освіта. Дизайн» Харків МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ УКРАЇНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ Кафедра технологій і дизайну Методичні вказівки до другої педагогічної практики Для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей 6.010104.01.23 «Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості», 6.010104.01.24 «Професійна освіта. Дизайн»
Харків 2012 УДК 378.147.855 (075.5) Друга педагогічна практика: методичні вказівки для студентів денної форми навчання спеціальностей 6.010104.01.23 «Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості», 6.010104.01.24 «Професійна освіта. Дизайн» / Укр. інж.-пед. академія; упоряд. Т.І. Попова. – Х.: [б.в.], 2012. – 19 с. Методичні матеріали підготовлені для використання під час проходження другої педагогічної практики студентами спеціальностей6.010104.01.23 «Професійна освіта. Технологія виробів легкої промисловості», 6.010104.01.24 «Професійна освіта. Дизайн».
Рецензент: А.В. Пермінова, канд. пед. наук. © Т.І. Попова, 2012 © УІПА , 2012 ЗМІСТ
Вступ Педагогічна практика студентів є невід'ємною частиною їхної професійної підготовки в Українській інженерно-педагогічній академії, яка проводиться відповідно до навчального плану підготовки майбутніх фахівців на підставі «Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України», затвердженого наказом Міністерства освіти України (№93 від 8 квітня 1993 р.). Педагогічна практика студентів дозволяє не тільки застосувати отримані під час навчання знання й уміння зі спеціальних і психолого-педагогічних дисциплін, але закріпити удосконалити професійно-педагогічні уміння, придбані в ході першої педагогічної практики, а також надає можливість осмислити багатогранність робіт: викладача ВНЗ і навчитися їх здійснювати. Педагогічна практика проводиться після освоєння теоретично частини професійно-педагогічної та професійно-технічної підготовки. Базою проходження педагогічної практики є випускаючі (інженерні) кафедри Української інженерно-педагогічної академії, а також вищі навчальні заклади 3-4-го рівнів акредитації.
|
||||||||||||||
|