МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Нормативне забезпечення педагогічного стажуванняНормативним забезпеченням педагогічної практики фахівців в галузі знань: напряму підготовки 8.010104 «Професійна освіта» є: - Закон України «Про вищу освіту»; - Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних - Державні стандарти вищої освіти; - Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України (введене в дію Наказом Міністерства освіти та науки України від 08.04.9Лр.№93); - Стандарти вищої освіти УІПА розділ 5). Педагогічна практика проводиться у термін, визначений навчальним планом. Зміст педагогічної практики згідно навчального плану, визначається програмою педагогічної практики. Підставами проведення педагогічної практики є: - наказ ректора академії «Про направлення студентів на педагогічну практику»; - договір з навчальними закладами про проходження педагогічної практики.
2. Мета і завдання педагогічної практики Мета педагогічної практики полягає в тому, щоб залучити студентів до професійно-педагогічної діяльності в умовах реального вищого навчального закладу, а саме; - сприяти формуванню уявлень про діяльність науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів; - поглибити спеціальні, технічні, психолого-педагогічні знання й удосконалювати їхнє застосування на практиці; - розвинути педагогічне мислення і дослідницький підхід до педагогічної діяльності; - сформувати уміння проектувати власну педагогічну діяльність і реалізувати її в реальних умовах вищого навчального закладу; - оволодіти сучасними методами, формами та засобами професійно-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу : - сформувати необхідні професійно-педагогічні навички та уміння для вирішення практичних завдань в умовах реального навчально-виховного процесу у вищій школі; - сприяти формуванню потреби постійного удосконалення та оцінювання - сприяти розвитку творчої ініціативи та дослідницьких умінь у професійній діяльності науково-педагогічного працівника вищої школи. Завданнями педагогічної практики є: - вивчення організації навчально-виховного процесу в межах кафедри, факультету, навчального закладу; - вивчення нормативної документації щодо підготовки фахівців (освітньо-кваліфікаційна характеристика, освітньо-професійна програма, навчальний план, робоча навчальна програма); - ознайомитись з основними напрямками роботи педагогічного колективу - вивчити досвід навчальної, методичної, науково-дослідної, виховної роботи науково-педагогічних працівників кафедри: - розробити дидактичний проект підготовки фахівців із професійно-орієнтованих і спеціальних дисциплін кафедри; - накопичити матеріали та виконати дослідницьку роботу.
|
||||||||
|