МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Програма другої педагогічної практикиТиждень № 1 Знайомство з напрямками роботи кафедри і педагогічного колективу, а також учбово-методичною, науково-дослідною, організаційно-виховною роботі педагогів, знайомство з методичною літературою і лабораторною базою кафедри. Аналіз освітньо-кваліфікаційної документації, що регламентує рівень підготовки бакалаврів, фахівців, магістрантів (освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ), освітньо-професійної програми (ОПП), навчальних планів, робочих програм з дисциплін). Тиждень № 2 Виконання дидактичного проекту з теми навчального заняття. Виконання індивідуальної дослідницького завдання та складання відповідного звіту. Відвідування засідань і науково-методичних семінарів кафедри, проведених у період практики. Аналіз і систематизація отриманих знань і власного досвіду. Складання звіту за результатами стажування. Організація і порядок проходження педагогічної практики Загальні вимоги до педагогічної практики. Допуск студентів до практики оформляється наказом по академії. Студенти зобов'язані щодня приходити на кафедру за 15-20 хвилин до початку занять, час роботи - не менш 6 юдин на день. У необхідних випадках у межах цього часу допускається робота практикантів у бібліотеці, лабораторії або вдома, що зв'язано з підготовкою до занять. При цьому сумарне число годин, пов'язане з виконанням програмних вимог педагогічної практики, повинне складати 6-7 юдин на день. Під час другої проходження педагогічної практики студент зобов'язаний підпорядковуватись режимові роботи кафедри, виконувати відповідні розпорядження завідувача кафедрою і керівників практики. Завідувач кафедри виділяє з числа викладачів кафедри керівників для проведення навчальної і виховної роботи. За підсумками практики кафедра ТД проводить конференцію з обміну досвідом та самозвітом слухачів. Для підведення підсумків студент готує наступні матеріали: звіт, у якому повинні бути відображені всі напрямки практики; щоденник практики з оцінками про виконання запланованих заходів і відгуками керівника.
|
||||||||
|