Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Обов'язки і права практиканта

До початку практики студент зобов'язаний скласти і погодити з керівником кафедри ТД індивідуальний план педагогічної практики із зазначенням усіх видів робіт і термінів їх виконання. У випадку відсутності такого плану студент підлягає відстороненню від практики.

Студент зобов'язаний вести наступну документацію:

- щоденник педагогічної практики з оцінкою про виконання робіт і щоденною візою керівника;

- записи відвідування занять, їх аналіз.

Практикант зобов'язаний щодня присвячувати питанням стажування не менш 6 годин, до яких входить:

- вивчення напрямків роботи педагогів кафедри, знайомство з
методичною і матеріальною базою кафедри;

- відвідування не менш 3 занять науково-педагогічних працівників кафедри;

- робота над конспектами занять у бібліотеці і на кафедрі:

- робота з розробки дослідницького завдання;

- участь у засіданнях кафедри.
Практикант має право:

- звертатися з усіх питань, що виникають у процесі стажування, до керівників від кафедри технологій та дизайну, завідувача і науково-педагогічних працівників кафедри;

- користуватися, з дозволу завідувача кафедрою, освітньо-кваліфікаційною характеристикою й освітньо-професійною програмою фахівця, навчальними планами, робочими програмами з дисциплін і іншими методичними матеріалами:

- вносити пропозиції щодо удосконалення навчально-виховного процесу й організації стажування.

4.3 Обов'язки керівника педагогічної практики:

- знайомить студентів з ОКХ, 0ПП і робочою програмою з дисципліни
яку визначено студенту для проведення занять;

- розподіляє між практикантами дисципліни, теми занять і завдання для самостійної роботи студентів (якщо в цьому є необхідність);

- перевіряє і затверджує плани і конспекти занять, відвідує заняття, і аналізує їх;

- контролює виконання індивідуальних планів роботи студентів;

- надає студентам науково-методичну допомогу при виконанні дослідницького завдання;

- перевіряє звітну документацію студентів про роботу під час практики;

- виставляє оцінку за звіт з педагогічної практики;

- виставляє загальну оцінку за педагогічну практику з урахуванням
виступу на підсумковій конференції;

- залучає практикантів до розробки дидактичних засобів, що застосовуються на заняттях.




Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма другої педагогічної практики | Оцінювання роботи практикантів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.