Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінювання роботи практикантів

Друга педагогічна практика оцінюється у формі диференційованого заліку, що проводиться в денний термін після її закінчення. Оцінювання містить обов'язкові складові:

- оцінка змісту представлених практикантом у звіті матеріалів і виконаних
завдань;

- оцінка оформлення звіту та матеріалів другої педагогічної практики;

- оцінка змісту індивідуального завдання;

- оцінка за представлення матеріалів звіту з педагогічної практики під
час підсумкової конференції.

Підсумкову оцінку виставляє керівник педагогічної практики від кафедри ТД, узгоджуючи її з оцінкою керівника від кафедри педагогічної практики.

Критерії оцінки роботи практикантів:

«Відмінно» ставиться за повне і сумлінне виконання практикантом програми педагогічної практики, тобто він розробив дидактичний проект заняття па високому науковому й організаційно-методичному рівні з постановкою і рішенням освітніх, виховних і розвиваючих задач, із застосуванням оптимальних методів навчання, виховання і прийомів активізації студентів, з урахуванням їхніх індивідуальних особливостей; виявив глибокі знання психолого-педагогічної теорії, методики викладання, методів педагогічних досліджень, продемонстрував педагогічний такт і творчу самостійність при проектуванні і проведенні занять, виконав дослідницьку роботу на високому рівні на основі використання значної кількості науково-педагогічної та іншої літератури.

«Добре» ставиться, якщо практикант успішно виконав програму педагогічної практики, тобто розробив дидактичний проект заняття на достатньому науковому й організаційно-методичному рівні, виявив знання психолого-педагогічної теорії, ініціативу і самостійність у підборі матеріалу, але недостатньо ефективно використовував окремі методи і прийоми навчання для активізації студентів, при виконанні дослідницького завдання недосить повно розкрив необхідні питання.

«Задовільно» ставиться, якщо практикант у цілому виконав програму другої педагогічної практики, але в реалізації освітньо-виховних і розвиваючих задач допустив помилки: неефективно застосував методи і прийоми навчання й активізації; при виконанні дослідницького завдання недосить повно розкрив необхідні питання, при цьому використав незначну кількість літературних джерел.

«Незадовільно» ставиться за невиконання практикантом програми другої педагогічної практики, тобто в навчальному процесі він не реалізував освітні, виховні і розвиваючі задачі; допустив серйозні помилки при розробці занять, дослідницького завдання тощо.





Переглядів: 257

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов'язки і права практиканта | Розподіл балів, які отримують студенти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.