Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Аналіз професійної діяльності фахівця

На основі аналізу освітньо-кваліфікаційної характеристики (ОКХ) фахівця привести наступні відомості:

Професія ______________________________________________________

Спеціальність __________________________________________________

Освітній рівень _________________________________________________

Освітньо-кваліфікацІЙний рівень _________________________________

Зробити висновок - про професійні види діяльності фахівця.

На основі аналізу ОКХ, освітньо-професійної програми (ОПП), робочої програми з дисципліни визначити професійні уміння і задачі, сформовані і вивченні конкретної теми дисципліни, по якій проходить практику. Результату аналізу скласти за формою наведеною у таблиці 1.

Таблиця 1 - Функції, типові задачі діяльності й уміння, що формовані в рамках заданої теми

Зміст функції Назва типової задачі Зміст уміння Назва змістовного модуля
       

При заповненні приведеної таблиці варто скористатися наступним документами: для визначення змісту виробничої функції і назви типової задачі діяльності (стовпці 1 і 2 таблиці 1) - ОКХ; зміст уміння відбитий в ОКХ, ОПП робочій програмі з дисципліни, назву змістовного модуля приведено в робочі програмі.





Переглядів: 364

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальна й учбово-методична робота | Розробка дидактичного проекту заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.