МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розробка дидактичного проекту заняттяпо темі _____________________________________ дисципліни __________________________________
Виконати розробку дидактичного проекту практичного або лабораторного заняття. Умови організації навчального процесу скласти за формою наведеною у таблиці 2.
Таблиця 2. – Умови організації навчального процесу
Структура дидактичного проекту складається з таких елементів: 1. Постановка цілей з теми (дидактичні цілі представити у виді сформованих 2. Проектування дидактичних матеріалів з теми (теоретичний матеріал, 3. Вибір способів формування базових знань. За формою наведеною у таблиці 3 описати способи контролю і коректування базового матеріалу. Після таблиці представити розроблені засоби вхідного контролю - питання, приклади карток-завдань.
Таблиця 3. – Визначення способів контролю і коректування базових знань
4. Вибір способів мотивації навчальної діяльності і їхнє обґрунтування. 5. Вибір і обґрунтування способів формування орієнтовної основи діяльності 6. Вибір і обґрунтування способів формування виконавчих дій (ВД). 7. Вибір і обґрунтування способів формування контрольних дій (КД). 8. Планування навчального процесу. 9. Розробка бінарних дій викладача і студентів на занятті.
Бінарні дії викладача і студентів на занятті скласти за формою наведеною у таблиці 4. При розкритті кожного структурного елемента заняття (організаційний момент, повідомлення теми і мети заняття, мотиваційний момент, актуалізація опорних знань, формування ООД, формування ВД, контроль дій. підведення підсумків) у діяльність викладача включити докладний опис методів, засобів, способів дій. Після таблиці привести питання, картки-завдання, задачі для закріплення і усіх видів контролю (з відповідями). Контрольні роботи студентів з оцінками в конверті привести у додатках до звіту.
Тема заняття ________________________________________________ Мета заняття _______________________________________________ Технічні і дидактичні засоби навчання: _________________________ Матеріально-технічне оснащення: ______________________________
Таблиця 4. –Сценарій лабораторної роботи (практичного заняття) або лекції
6.2.2 Самоаналіз дидактичного проекту та рекомендації щодо його удосконалювання Зробити висновки про найбільш доцільні і цікаві методи викладання, з якими удалося ознайомитися в процесі стажування, атакож висновки про власну педагогічну діяльність.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|