МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Mathematics16) to apply a law 17) to equal, to be equal to 18) to calculate/compute 19) to determine/assume/substitute a value 20) to derive an equation 21) in a fraction, there are numerator and divisor (denominator)
Appendix 3. Example of a high quality science CV for graduates Thomas Green CAREER OBJECTIVE: To enter a graduate training programme in science or engineering, preferably in the defense sector where my creative initiative, ideas and a genuine enthusiasm would allow me to progress.
I am a recent graduate who combined studies with working and other commitments. In achieving this, I have shown myself to be self-motivated, committed and determined in achieving my goals, come what may. I have also demonstrated negotiating and organising skills, a firm sense of responsibility and my capacity to work hard under pressure. I possess excellent verbal and written communication skills and am able to relate to a wide range of people, as proven by my varied work experiences: in retail, catering, hospitality work and teaching
EDUCATION: 2010-2013 THE UNIVERSITY OF KENT BSc. (Hons.) Physics with Space Science and Systems Lab work was part of each year’s modules and gave me the experience of work with others in my degree group, learning hands on in many cases, the properties of metal, magnetic fields, electric fields and the electromagnetic spectrum, most notably light. I learned how to carry out experiments with accuracy, analyse the results and draw conclusions. I learnt new mathematical techniques in order to solve real-world physical problems, e.g. calculus in order to solve quantum mechanical, thermal and statistical problems.
|
||||||||
|