МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Механічна обробка покриттівМеханічна обробка покриттів, які наносяться на зношені поверхні, являється завершаючою операцією в технології відновлення деталей. До основних елементів режиму різання відносяться: глибина різання t, мм; подача S, мм/об; швидкість різання Vм/хв., частота обертання n, об/хв. Вихідними даними для вибору режиму різання являються: дані про відновлювану деталь (робочі креслення на виготовлення і технічні умови); рід і характеристика матеріалу покриття, форма, розміри і допуски на обробку; допустимі відхилення від геометричної форми, некруглість, циліндричність, допустимі похибки розташування поверхонь; необхідна шорсткість. Вибір параметрів режиму різання при токарній обробці (точіння) Частота обертання деталі, об/хв.
, (3.39)
Швидкість різання, м/хв
, (3.40)
де С – коефіцієнт механічних властивостей матеріалу деталі; t – глибина різання, мм (вибирається виходячи із товщини нанесеного шару, припуску на сторону і номінальних розмірів поверхні). S – подача, мм/об (для чорнового точіння вибирається за табл.3.9, 3.10); Т – стійкість інструменту, хв. (вибирається по табл.3.11) Таблиця 3.9 Подача при обточуванні деталей із сталі
Таблиця 3.10 Подача при розточуванні
Таблиця 3.11 Стійкість різців
Значення коефіцієнта С вибираються за табл.3.12. Таблиця 3.12 Значення коефіцієнту механічних властивостей матеріалу
Значення показника ступеня m вибираємо за табл.3.13. Таблиця 3.13 Значення показника ступеня m
Значення х при обробці сталі – 0,18 мм, при обробці чавуну – 0,15 мм. Значення y при обробці чталі – 0,27 мм, при обробці чавуну – 0,30 мм. Оперативний час розраховується за виразом:
Топ = То + Тдоп, (3.41)
де То – основний (технологічний) час при точінні, хв.; Тдоп – допоміжний час, хв. Основний час визначається як
То = , (3.42)
де L – розрахункова довжина обробки в напрямку подачі, мм.
L = l + l1 + l2, (3.43)
де l – довжина оброблюваної поверхні, мм; l1, l2 – відповідно довжина врізання і перебігу інструменту, мм. При точінні на прохід l1 = t/tgj + (0,5…2), l2 = 1...5 мм. За умови точіння до уступу l2 = 0 мм. Допоміжний час затрачується на установку і зняття деталі з верстату, запуск і зупинку верстата, підвід та відведення ріжучого інструменту, вимірювання розмірів і т.д. Значення допоміжного часу визначається з табл.3.14. Таблиця 3.14 Допоміжний час при точінні, хв.
Додатковий час розраховують за виразом:
Тдод = , (3.45)
де К – відсоткове відношення додаткового часу до оперативного, % (вибирається із табл.3.15.
Таблиця 3.15 Відсоткове відношення основного часу до оперативного
Норма часу пов’язана з виконанням виробничого завдання визначається із виразу
Тн = Топ + Тдод + Тпз/n, (3.46)
де n – кількість деталей в партії; Тпз – підготовчо-заключний час, хв (вибирається із табл.3.16). Таблиця 3.16 Підготовчо-заключний час при проведенні токарних операцій, хв
Нарізання різьби різцем на токарному верстаті. Основними елементами різання різьби являються – швидкість різання (Vp) і число проходів. Подачу вибирають в залежності від кроку різьби. При нарізанні кріпильної метричної і трапецеїдальної різьби різцями із швидко ріжучої сталі Р9 число проходів в залежності від кроку різьби і оброблюваного матеріалу вибирають з табл. 3.17. Таблиця 3.17 Число проходів при нарізанні різьби
Швидкість різання вибирають в залежності від кроку, виду різьби, оброблюваного матеріалу і матеріалу ріжучої частини різця. При нарізанні різьби на стальних деталях різцями із швидкоріжучої сталі застосування охолоджувально-мастильної рідини є обов’язковим. Швидкість різання різьби (різцем Р9 з охолодженням) наведена в табл.3.18. Таблиця 3.18 Швидкість нарізання різьби, м/хв
Основний час (То) при нарізанні різьби визначається за виразом:
То = , (3.47)
де l1, l2 – відповідно величина врізання і вибігу інструменту, мм (l1 = l2 = (1...3)Р); Р – крок різьби, мм; S – подача, мм/об (дорівнює кроку різьби Р); n – число обертів шпинделя (деталі) за хвилину (визначається із виразу (3.39). Оперативний час (Топ) та норма часу (Тн), пов’язані з нарізанням різьби різцем визначаються аналогічно, як і при проведенні токарних операцій.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|