Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 3 Системи лінійних рівнянь та методи їх розв’язування

 

 

1. Поняття системи лінійних рівнянь.

2. Матричний метод розв’язування системи лінійних рівнянь.

3. Розв’язування системи лінійних рівнянь по формулам Крамера.

4. Ранг матриці. Теорема Кронекера – Капеллі.

5. Метод Гаусса розв’язування системи лінійних рівнянь.

1. Поняття системи лінійних рівнянь.

Озн. Лінійною системою m рівнянь з n невідомими називається система вигляду

(1) , де aij , bi – числа

i = 1,2…m , j = 1,2…n

Числа aij називаються коефіцієнтами при невідомих, bi називаються вільними членами рівнянь

Якщо b1 = b2… = bm = 0, то система (1) називається однорідною лінійною системою.

Якщо хоч один із вільних членів системи відрізняється від нуля, то система називається неоднорідною.

Озн. Упорядкована система чисел d1, d2, …, dn називається розв’язком системи (1), якщо кожне з рівнянь (1) перетворюється в тотожність після підстановки замість x1, x2, …,xn відповідно чисел d1, d2, …, dn.

Озн. Система (1) називається сумісною, якщо існує хоча б один ров’язок цієї системи. Якщо система не має розв’язків, то вона називається несумісною.

Озн. Сумісна система називається визначеною, якщо вона має один – єдиний розв’язок і називається невизначеною, якщо вона має більш ніж один розв’язок.

Озн. Дві системи називаються еквівалентними, або рівносильними, якщо вони мають одну й ту саму множину розв’язків.

Розв’язати систему рівнянь означає

1. відповісти на питання: сумісна система, чи ні;

2. якщо система сумісна, то визначити всі її розв’язки.

Озн. Система (2) називається наслідком системи (1), якщо кожен розв’язок системи (1) є розв’язком системи (2).




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СИСТЕМА ОПЛАТЫ ТРУДА НА ПРОМЫШЛЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ | Теорема. Дві системи є рівносильними тоді і тільки тоді, коли кожна з них є наслідком другої.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.