Як називаються склади, що на своїй площі розміщують товари різних груп, які входять до споживчого комплексу?
1. Комбіновані
169. Розрахунковий коефіцієнт заповнення кубатури складу за стелажного зберігання непродовольчих товарів складає:
1. 0,25–0,35
170. За особливостями технічного обладнання склади бувають:
1. Загальнотоварні та спеціальні
171. Не одноразовий акт, а безупинний процес спостережень, збору, накопичення, обробки, систематизації й аналізу великого обсягу інформації – це:
1. Вивчення попиту
172. Основою комерційної діяльності є робота:
1.Закупівельна
Як називається попит, що виникає безпосередньо в торговельному підприємстві під впливом реклами, викладення товарів, пропозицій продавця?
1. Імпульсний попит
174. Товарні групи, однорідні за ознакою та виробничим походження, поділяють на:
1. Підгрупи
Найважливішими категоріями товарн.
ринку є:
1. Попит і пропозиція
176. Перелік товарів, які виготовляють підприємства-виробники, наз. асортиментом:
1. Виробничим
177. Документ, що сприяє правильному формуванню асортименту товарів на оптових підприємствах – це:
1. Договір, специфікація
178. В умовах ринкової економіки мають самостійне значення у сфері закупівельної роботи:
1. Оптові посередники
179. Глибина асортименту товарів визначається за:
1. Кількістю різновидів товарів
Як називається попит, який формується остаточно в торговельному підприємстві в процесі безпосереднього ознайомлення покупців з товаром?
1. Альтернативний попит
181. Прогресивною формою оптової закупівлі є укладання договорів:
1. На постачання товарів на оптові ринки
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|