Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контроль та корекція знань учнів

Знання, навики і уміння перевіряються і піддаються корекції на різних етапах учбового процесу. На кожному етапі перевірка відіграє неоднакову роль, виконує різні функції. На початку вивчення нового матеріалу перевіряються знання опорних уявлень і понять для уточнення і поглиблення їх з метою підготовки учнів до засвоєння нових знань. Основна функція такої перевірки – актуалізація знань і способів виконання дій, необхідних для підвищення ефективності учбово-виховного процесу [14].

Функціями контролю та корекції знань є діагностична, мотиваційна, стимулююча, освітня, коригувальна, розвивальна, контролююча, інформаційна, виховна.

Форми контролю: фронтальна, індивідуальна, групова, диференційована.

Прикладом фронтального контролю є наступне: після вивчення теми «Лісостепова зона України» вчитель задає класу запитання.

ü У якій частині території України розташована лісостепова зона?

ü Чим обумовлено проходження меж на півночі, півдні та заході зони?

ü У межах яких форм рельєфу знаходиться зона?

ü Які умови зволоження характерні для Лісостепу?

ü Які основні генетичні типи грунтів представлені у лісостеповій зоні?

ü Які рослинні угрупування тут переважають?

ü Які основні несприятливі фізико-географічні процеси представлені у Лісостепу?

ü Назвіть об’єкти природно-заповідного фонду?

Або ж Вчитель показує на карті географічні об’єкти з теми уроку, припускається помилок, які учні повинні знайти та виправити.

Прикладом індивідуального контролю може бути: складання кросворду, узагальнюючої схеми, або заповнення кожним учнем самостійно таблиці.

Після вивченні теми «Степова зона» контроль можна здійснити у вигляді таблиці (за зразком).

 

Пункт плану Характеристика
1. Географічне положення та межі  
2. Кліматичні умови  
3. Вплив рельєфу на природні особливості природної зони  
4. Водні ресурси  
5. Грунти  
6. Рослинний і тваринний світ  
7. Природно-заповід-ний фонд  



Переглядів: 896

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засоби навчання | Групова

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.