МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Контроль та корекція знань учнівЗнання, навики і уміння перевіряються і піддаються корекції на різних етапах учбового процесу. На кожному етапі перевірка відіграє неоднакову роль, виконує різні функції. На початку вивчення нового матеріалу перевіряються знання опорних уявлень і понять для уточнення і поглиблення їх з метою підготовки учнів до засвоєння нових знань. Основна функція такої перевірки – актуалізація знань і способів виконання дій, необхідних для підвищення ефективності учбово-виховного процесу [14]. Функціями контролю та корекції знань є діагностична, мотиваційна, стимулююча, освітня, коригувальна, розвивальна, контролююча, інформаційна, виховна. Форми контролю: фронтальна, індивідуальна, групова, диференційована. Прикладом фронтального контролю є наступне: після вивчення теми «Лісостепова зона України» вчитель задає класу запитання. ü У якій частині території України розташована лісостепова зона? ü Чим обумовлено проходження меж на півночі, півдні та заході зони? ü У межах яких форм рельєфу знаходиться зона? ü Які умови зволоження характерні для Лісостепу? ü Які основні генетичні типи грунтів представлені у лісостеповій зоні? ü Які рослинні угрупування тут переважають? ü Які основні несприятливі фізико-географічні процеси представлені у Лісостепу? ü Назвіть об’єкти природно-заповідного фонду? Або ж Вчитель показує на карті географічні об’єкти з теми уроку, припускається помилок, які учні повинні знайти та виправити. Прикладом індивідуального контролю може бути: складання кросворду, узагальнюючої схеми, або заповнення кожним учнем самостійно таблиці. Після вивченні теми «Степова зона» контроль можна здійснити у вигляді таблиці (за зразком).
|
||||||||||||||||||||||||
|