Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контроль та корекція знань учнів

Знання, навики і уміння перевіряються і піддаються корекції на різних етапах учбового процесу. На кожному етапі перевірка відіграє неоднакову роль, виконує різні функції. На початку вивчення нового матеріалу перевіряються знання опорних уявлень і понять для уточнення і поглиблення їх з метою підготовки учнів до засвоєння нових знань. Основна функція такої перевірки – актуалізація знань і способів виконання дій, необхідних для підвищення ефективності учбово-виховного процесу [14].

Функціями контролю та корекції знань є діагностична, мотиваційна, стимулююча, освітня, коригувальна, розвивальна, контролююча, інформаційна, виховна.

Форми контролю: фронтальна, індивідуальна, групова, диференційована.

Прикладом фронтального контролю є наступне: після вивчення теми «Лісостепова зона України» вчитель задає класу запитання.

ü У якій частині території України розташована лісостепова зона?

ü Чим обумовлено проходження меж на півночі, півдні та заході зони?

ü У межах яких форм рельєфу знаходиться зона?

ü Які умови зволоження характерні для Лісостепу?

ü Які основні генетичні типи грунтів представлені у лісостеповій зоні?

ü Які рослинні угрупування тут переважають?

ü Які основні несприятливі фізико-географічні процеси представлені у Лісостепу?

ü Назвіть об’єкти природно-заповідного фонду?

Або ж Вчитель показує на карті географічні об’єкти з теми уроку, припускається помилок, які учні повинні знайти та виправити.

Прикладом індивідуального контролю може бути: складання кросворду, узагальнюючої схеми, або заповнення кожним учнем самостійно таблиці.

Після вивченні теми «Степова зона» контроль можна здійснити у вигляді таблиці (за зразком).

 

Пункт плану Характеристика
1. Географічне положення та межі  
2. Кліматичні умови  
3. Вплив рельєфу на природні особливості природної зони  
4. Водні ресурси  
5. Грунти  
6. Рослинний і тваринний світ  
7. Природно-заповід-ний фонд  



Переглядів: 821

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Засоби навчання | Групова

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.