МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Азіатсько-тихоокеанська туристська асоціація (Pacific Asia Travel Association - PATA).Асоціація була заснована в 1951 р. для розвитку, просування і сприяння Азіатсько-тихоокеанським напрямам. Ця Асоціація представляє 34 країни Азіатсько-тихоокеанського регіону, яка об'єдналася для досягнення єдиної мети: добитися успіхів в розвитку туризму і подорожей в цьому величезному регіоні. Робота, що проводиться цією організацією, направлена на просування туризму за допомогою програм по дослідженнях, розвитку, освіті і маркетингу. РАТА заробила репутацію кращого виконавця серед подібних міжнародних організацій. Члени організації обмінюються ідеями, шукають дозвіл проблем, беруть участь в роботі над майбутнім туризму в Азіатському і Тихоокеанському регіонах. Членів в Асоціації близько 2 тис. З дня підстави Асоціація стала важливим джерелом точної і своєчасної інформації для своїх членів з області маркетингу, досліджень, розробки, освіти і інших видів діяльності, пов'язаних з туризмом. Діяльність РАТА і її довгострокові плани перевіряються і оцінюються на щорічних конференціях Асоціації. Організаційні комітети з менеджменту, маркетингу, розробки і досліджень реалізують діючі програми Асоціації. Видавниче відділення публікує безліч звітів, матеріалів досліджень і періодичних видань. Основне видання - «Тихоокеанські туристські новини» - щомісячний журнал з трьома регіональними виданнями, що виходить тиражем 58 тис. екземплярів. Серед друкарського матеріалу 80 % складають аналітичні цифрові дані і фотографії. Маркетингові зусилля РАТА направлені на індивідуальних туристів, мандрівних усередині регіону. Комітет також прагне розширити маркетингові навики з погляду продажу привабливих напрямів. Дослідницька робота РАТА знаходить віддзеркалення на їжаку придатних конференціях з досліджень туризму, а також в публікаціях щорічних статистичних звітів по Тихоокеанському регіону. Секретаріат РАТА розташований в Сан-Франциско (Каліфорнія). Основні офіси для обслуговування Азіатського регіону - в Сінгапурі; Тихоокеанського регіону - в Сіднеї; Американсько-Європейської частини - в Сан-Франциско.
|
||||||||
|