МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Азіатсько-тихоокеанська туристська асоціація (Pacific Asia Travel Association - PATA).Асоціація була заснована в 1951 р. для розвитку, просування і сприяння Азіатсько-тихоокеанським напрямам. Ця Асоціація представляє 34 країни Азіатсько-тихоокеанського регіону, яка об'єдналася для досягнення єдиної мети: добитися успіхів в розвитку туризму і подорожей в цьому величезному регіоні. Робота, що проводиться цією організацією, направлена на просування туризму за допомогою програм по дослідженнях, розвитку, освіті і маркетингу. РАТА заробила репутацію кращого виконавця серед подібних міжнародних організацій. Члени організації обмінюються ідеями, шукають дозвіл проблем, беруть участь в роботі над майбутнім туризму в Азіатському і Тихоокеанському регіонах. Членів в Асоціації близько 2 тис. З дня підстави Асоціація стала важливим джерелом точної і своєчасної інформації для своїх членів з області маркетингу, досліджень, розробки, освіти і інших видів діяльності, пов'язаних з туризмом. Діяльність РАТА і її довгострокові плани перевіряються і оцінюються на щорічних конференціях Асоціації. Організаційні комітети з менеджменту, маркетингу, розробки і досліджень реалізують діючі програми Асоціації. Видавниче відділення публікує безліч звітів, матеріалів досліджень і періодичних видань. Основне видання - «Тихоокеанські туристські новини» - щомісячний журнал з трьома регіональними виданнями, що виходить тиражем 58 тис. екземплярів. Серед друкарського матеріалу 80 % складають аналітичні цифрові дані і фотографії. Маркетингові зусилля РАТА направлені на індивідуальних туристів, мандрівних усередині регіону. Комітет також прагне розширити маркетингові навики з погляду продажу привабливих напрямів. Дослідницька робота РАТА знаходить віддзеркалення на їжаку придатних конференціях з досліджень туризму, а також в публікаціях щорічних статистичних звітів по Тихоокеанському регіону. Секретаріат РАТА розташований в Сан-Франциско (Каліфорнія). Основні офіси для обслуговування Азіатського регіону - в Сінгапурі; Тихоокеанського регіону - в Сіднеї; Американсько-Європейської частини - в Сан-Франциско.
|
||||||||
|