Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сутність міжнародних туристських заходів

Міжнародні туристські заходи дозволяють узгодити наміри і можливості різних туристичних організацій, часто вони є місцем укладення договорів про співпрацю, створення асоціацій, тут намічаються спільні плани розвитку тих чи інших напрямків у туризмі.

Основні типи заходів:

 Конференції (збори наради представників будь-яких організацій, груп, держав, а також окремих осіб, вчених для обговорення певних питань);

 Форуми (масові зібрання, з'їзди);

 Симпозіуми (наради з якого-небудь наукового питання, часто міжнародні);

 Конгреси (з'їзди, наради, як правило, міжнародного характеру);

 Ярмарки (світові ринки, на яких виставляються туристські продукти для укладання комерційних угод і договорів між туроператорами і турагентами);

 Виставки (маркетинговий туристський захід, пов'язаний з демонстрацією туроператорами нового туристичного продукту). На виставках оператори демонструють себе, знайомляться з партнерами, підписують з ними договори, визначають конкурентів;

 Асамблеї;

 Семінари;

 Салони;

 Альянс (союз, обєднання);

 Туристичні біржі.

Основними цілями таких міжнародних заходів є: ознайомлення з турпродуктами різних фірм; вивчення попиту на туристські послуги; встановлення ділових контактів; здійснення комерційних справ і укладання договорів; обмін інформацією; реклама і просування турпродукту.

Вони можуть бути всесвітніми або регіональними. Найбільш значні міжнародні виставки і ярмарки є щорічними і проводяться у певний період року – перед початком літнього чи зимового сезону за заздалегідь зазначеними датами і тривають 1–7 днів.

Вони супроводжуються прес-конференціями; виставками літератури (проспектів, буклетів, листівок, календарів, карт, схем, путівників), значків, іншої сувенірної продукції, туристського інвентарю і спорядження, консультаціями фахівців, переглядом рекламних роликів, відео-і кінофільмів, слайдів; туристськими змаганнями, концертами.

Одна з найбільших у світі туристських виставок – Міжнародна туристська біржа (ІТВ). Вона проводиться в Берліні з 1966 р. щорічно в березні протягом 7 днів. Один день приділяється тільки професійним учасникам, в інші дні біржа відкрита для всіх бажаючих. У ній беруть участь представники державних міністерств, відомств, комітетів і рад з туризму, національні й регіональні туристські організації, турфірми, туроператори і турагенти, готелі і готельні ланцюги, авіа- та круїзі компанії, структури систем бронювання, страхові компанії, спеціалізовані видавництва, радіо- і телекомпанії.

У рамках біржі проводяться переговори між представниками закордонних організацій і комерційних туристських компаній. Під час даних переговорів обговорюються питання співробітництва, обміну інформацією, роботи закордонних представництв. У період роботи біржі організовуються конференції, симпозіуми, прийоми з питань розвитку туризму, акредитуються журналісти для широкого висвітлення роботи біржі в ЗМІ.

Найбільшою в Європі за кількістю відвідувачів є Міжнародна туристська виставка (SІТ) у м. Штутгарті. Вона перевершує останнім часом Берлінську міжнародну туристську біржу. Штутґартська виставка проводиться щорічно в партнерстві з різними країнами.

Всесвітній ринок подорожей у Лондоні проводиться з 1980 р. щорічно в листопаді – грудні протягом 5 днів за участю турфірм, представників туріндустрії і засобів інформації. Поряд із укладанням угод важливим завданням Лондонського ринку є ознайомлення з нововведеннями у сфері туризму.

Туристський міжнародний ярмарок (ФІТУР) проводиться з 1981 р. щорічно в січні в Мадриді протягом 6 днів. Серед учасників – турфірми, готельні об'єднання, авіакомпанії. Ярмарок супроводжується фестивалем народних пісень і танців, показом рекламних фільмів з туризму.

Великим авторитетом користуються також Лейпцігський ярмарок подорожей, Міжнародний салон з туризму і подорожей, що проводиться щорічно в середині лютого в Парижі протягом 7–10 днів; Міжнародна туристська біржа в Мілані – у другій половині лютого протягом 5 днів; Міжнародна туристська виставка країн Азіатського регіону (Гонконг), Міжнародний туристський ярмарок (Чикаго); Міжнародна виставка “Туризм” (Ґетеборг); Міжнародна туристська виставка “Філоксенія” (Салоніки) та ін.

Завоювала популярність Московська міжнародна виставка «Подорожі та туризм» (MITT). Вона проводиться протягом 4 днів у березні, починаючи з 1994 р.

Торгові туристські виставки, ярмарки, салони і біржі відіграють певну роль у регулюванні розвитку міжнародного туризму, так як під час їх роботи встановлюються численні контакти представників національних туристських організацій, постачальників туристських послуг, найбільших туроператорських та турагентських компаній, потенційних споживачів послуг; відбувається широкий обмін інформацією; підписуються договори між компаніями про співпрацю та контракти між компаніями і клієнтами, які складаються на базі основоположних міжнародних документів. Наприклад, таких, як Конвенція ООН про договори міжнародної купівлі -продажу товарів (1980 р.), Принципи міжнародних комерційних договорів (Міжнародний інститут уніфікації приватного права, 1994 р.), Типовий контракт, який підлягає підписанню турагентством і клієнтом (1995 р.), Міжнародна конвенція по контракту на подорож (ФУААВ / МГА, 1970 р.), Міжнародна готельна конвенція щодо укладання контрактів власниками готелів і турагентами (МРА / ФУААВ, 1979 р.), Міжнародний туристський ваучер та інших актів. Під час туристських виставок, ярмарків розкриваються проблеми у розвитку туризму, які надалі враховуються при розробці коригувальних заходів щодо виправлення ситуації в окремих секторах туристської індустрії чи на державному рівні в цілому.

«Круглі столи» та тематичні семінари проводяться на предмет актуальності яких-небудь напрямів, нововведень, змін в законодавстві.

Туристичні організації, плануючи проведення будь-яких заходів, складають та затверджують «Календар заходів», відповідно з яким іде процес підготовки до них, розраховується план дій щодо часу. Для проведення деяких виставок і конференцій потрібні роки будівельних і організаційних робіт. Для масштабних акцій потрібна державна участь у проекті. У найпростішому варіанті календар подій представляє собою хронологічний ряд подій із зазначенням назви заходу, часу проведення, місця проведення, організаторів, контактних даних.




Переглядів: 2489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Азіатсько-тихоокеанська туристська асоціація (Pacific Asia Travel Association - PATA). | Інструменти регулювання міжнародної туристичної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.