Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття по темі 4: Видатні пам’ятники історії, археології, містобудування і архітектури.

Самостійна робота студента полягає у підготовці відповіді на семінарському занятті згідно з обраною темою написання контрольної роботи (область України) за таким планом:

1. Загальна характеристика кількості об’єктів історико-культурного характеру на території відповідної області, порівняння з загальноукраїнським показником.

2. Структура історико-культурного туристського потенціалу відповідної області.

3. Характеристика найбільш актрактивних об’єктів, зокрема Національних музеїв, Історико-культурних заповідників, крупних історичних центрів та центрів паломництва.

4. Включення пам’ятників історії, археології, містобудування і архітектури до сучасних туристських маршрутів.

Перелік рекомендованих об’єктів по областям наведений в табл. Д.М. 14.

Рекомендована література: 2, 16, 18

 

Семінарське заняття по темі 4: Етнографічні особливості регіонів України.

Самостійна робота студента полягає у підготовці відповіді на семінарському занятті по одній з наведених етнографічних областей України (бажано обирати ту область до якої входить область визначена для написання контрольної роботи):

1. Полісся.

2. Закарпаття.

3. Галичина.

4. Буковина.

5. Волинь.

6. Поділля.

7. Наддніпрянщина.

8. Сіверщина.

9. Слобожанщина.

10. Запоріжжя.

11. Донщина.

12. Таврія.

Розміення етнографічних областей наведено на рис. Д.М. 5.

 

Рекомендована література: 2 – 4, 10, 12

Практичне заняття на тему 4: Характеристика розвитку туристської інфраструктури: регіональний аспект.




Переглядів: 425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу курортних ресурсів держави. | Завдання:

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.