Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу курортних ресурсів держави.

Завдання:

1. На контурну карту України нанести бальнеологічні, бальнеогрязеві та спелеологічні курорти держави (див. табл. Д.М. 10 і картосхеми Д.М. 3 – Д.М. 4 дидактичних матеріалів).

2. Використовуючи отриману картосхему та лекційні матеріали зробити висновки щодо:

- наявності і обсягів різноманітних курортних ресурсів на території держави;

- сучасного рівня використання курортних ресурсів – існуючої мережі курортів різного профілю на території держави;

- проблем і перспектив розвитку санаторно-курортного господарства України.

Семінарське заняття по темі 3: Характеристика видатних об’єктів природно-заповідного фонду придатних для організації туристично-екскурсійної діяльності: регіональний розріз.

Самостійна робота студента полягає у підготовці відповіді на семінарському занятті згідно з обраною темою написання контрольної роботи (область України) за таким планом:

1. Загальна частка земель ПЗФ в структурі області, її порівняння з загальноукраїнським показником.

2. Стисла характеристика структури об’єктів ПЗФ.

3. Вибіркова характеристика найбільш атрактивних об’єктів ПЗФ (заповідники, НПП, РЛП, парки - пам’ятки садово-паркового мистецтва, зоопарки) для організації екскурсійно-туристської діяльності та рівень її розвитку.

Рекомендована література: 1, 2, 8,13,15 - 16

Практичне заняття по темі 3: Характеристика видатних об’єктів природно-заповідного фонду придатних для організації туристично-екскурсійної діяльності: регіональний розріз.

Завдання:

1. На основі лекційних матеріалів семінарського заняття та таблиць дидактичних матеріалів на контурну карту України нанести такі категорії об’єктів ПЗФ України:

- Національні природні парки (див. табл);

- Регіональні ландшафтні парки (див. табл);

- Найвідоміші парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва та дендропарки (див. карту),

- Ботанічні сади (див. табл.);

- Зоопарки (див. карту)

2. На окремому аркуші зробити Додаток до карти у вигляді короткого опису нанесених об’єктів.

3. Використовуючи зведену таблицю «Графічна структура природно-заповідного фонду України» (Д.М. 17) та отриману карту написати загальний висновок щодо розміщення, категорій, атрактивності природоохоронних територій України та сучасного і перспективного їх залучення для використання в цілях туризму.

 




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу кліматичних ресурсів, в тому числі кліматичні курорти держави. | Семінарське заняття по темі 4: Видатні пам’ятники історії, археології, містобудування і архітектури.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.