МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||
Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу курортних ресурсів держави.Завдання: 1. На контурну карту України нанести бальнеологічні, бальнеогрязеві та спелеологічні курорти держави (див. табл. Д.М. 10 і картосхеми Д.М. 3 – Д.М. 4 дидактичних матеріалів). 2. Використовуючи отриману картосхему та лекційні матеріали зробити висновки щодо: - наявності і обсягів різноманітних курортних ресурсів на території держави; - сучасного рівня використання курортних ресурсів – існуючої мережі курортів різного профілю на території держави; - проблем і перспектив розвитку санаторно-курортного господарства України. Семінарське заняття по темі 3: Характеристика видатних об’єктів природно-заповідного фонду придатних для організації туристично-екскурсійної діяльності: регіональний розріз. Самостійна робота студента полягає у підготовці відповіді на семінарському занятті згідно з обраною темою написання контрольної роботи (область України) за таким планом: 1. Загальна частка земель ПЗФ в структурі області, її порівняння з загальноукраїнським показником. 2. Стисла характеристика структури об’єктів ПЗФ. 3. Вибіркова характеристика найбільш атрактивних об’єктів ПЗФ (заповідники, НПП, РЛП, парки - пам’ятки садово-паркового мистецтва, зоопарки) для організації екскурсійно-туристської діяльності та рівень її розвитку. Рекомендована література: 1, 2, 8,13,15 - 16 Практичне заняття по темі 3: Характеристика видатних об’єктів природно-заповідного фонду придатних для організації туристично-екскурсійної діяльності: регіональний розріз. Завдання: 1. На основі лекційних матеріалів семінарського заняття та таблиць дидактичних матеріалів на контурну карту України нанести такі категорії об’єктів ПЗФ України: - Національні природні парки (див. табл); - Регіональні ландшафтні парки (див. табл); - Найвідоміші парки-пам’ятки садово-паркового мистецтва та дендропарки (див. карту), - Ботанічні сади (див. табл.); - Зоопарки (див. карту) 2. На окремому аркуші зробити Додаток до карти у вигляді короткого опису нанесених об’єктів. 3. Використовуючи зведену таблицю «Графічна структура природно-заповідного фонду України» (Д.М. 17) та отриману карту написати загальний висновок щодо розміщення, категорій, атрактивності природоохоронних територій України та сучасного і перспективного їх залучення для використання в цілях туризму.
|
|||
|