МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу кліматичних ресурсів, в тому числі кліматичні курорти держави.Завдання: 1. На контурну карту України нанести основні кліматичні області та підобласті (див. рис. Д.М.1 Дидактичних матеріалів): - Атлантико-континетальна область з підобластями: - Закарпатська - Українських Карпат - Рівнинна область - Континентальна область - Область гірського Криму - Область південного берега Криму 2. В межах виділених областей і підобластей за допомогою дидактичних метеріалів (див. табл. Д.М. 1 – Д.М. 4) нанести основні кліматичні курорти. 3. Використовуючи отриману картосхему та лекційні матеріали зробити висновки щодо: - кліматичних умов розвитку туризму в окремих кліматичних областях держави –сприятливість для літніх і зимових видів відпочинку і туризму, їх тривалості; - розповсюдження кліматичних курортів по території держави в залежності від кліматичних областей і підобластей; - зробити висновок щодо загальної придатності території держави для розвитку туристської діяльності з точку зору кліматичних умов. Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу гідрологічних і геоморфологічних ресурсів. Завдання: 1. На контурну карту України нанести наступні гідрологічні об’єкти і місцевості: - найбільші ріки (див. табл. Д.М. 5); - найкрупніші озера і лимани (див. табл. Д.М. 6); - найкрупніші водосховища (див. табл. Д.М. 7); - найвідоміші водоспади України (див. табл. Д.М. 8); - місця придатні для розвитку дайвінгу. 2. На контурну карту України нанести наступні геоморфологічні об’єкти і місцевості: - основні форми рельефу: низовини, височини, рівнини згідно табл. Д.М. 9; - гірські масиви Українських Карпат (Сивуля (1838 м), Грофа (1748 м), Попадя (1742 м), Стой (1677 м), Менчул (1501 м), Магура (1368 м), Говерла (2061 м), Бребенескул (2035 м), Піп-Іван (2026 м), Петрос (2022 м), Гутин Томнатик (2017 м), Ребра (2007 м)) і Криму (Роман- Кош (1545 м), Еклізі Бурун на Чатирдазі (1527 м), Ай-Петрі (1234 м)) з позначками найвищих вершин; - центри гірськолижного туризму: Рахів, Ясіня, Воловець, Паляниця, Подобовець, Тисовець, Славське, Ворохта, Розлуч, Турка, Вижниця, Буковель, Мигове, Яремча, Косів; - Карстові області України придатні для організації спелеологічного туризму: Гірсько-Кримська, Подільсько-Буковинська та Передгірно-Кримька з позначенням найвідоміших печер. 3. Зробити висновок щодо різноманітності та розповсюдження геоморфологічних туристських ресурсів в державі та їх можливостей для організації різноманітних видів активного туризму. 4. Зробити висновок щодо різноманітності та розповсюдження гідрологічних туристських ресурсів в державі та їх можливостей для організації різноманітних видів активного туризму та відпочинку.
|
||||||||
|