Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу кліматичних ресурсів, в тому числі кліматичні курорти держави.

Завдання:

1. На контурну карту України нанести основні кліматичні області та підобласті (див. рис. Д.М.1 Дидактичних матеріалів):

- Атлантико-континетальна область з підобластями:

- Закарпатська

- Українських Карпат

- Рівнинна область

- Континентальна область

- Область гірського Криму

- Область південного берега Криму

2. В межах виділених областей і підобластей за допомогою дидактичних метеріалів (див. табл. Д.М. 1 – Д.М. 4) нанести основні кліматичні курорти.

3. Використовуючи отриману картосхему та лекційні матеріали зробити висновки щодо:

- кліматичних умов розвитку туризму в окремих кліматичних областях держави –сприятливість для літніх і зимових видів відпочинку і туризму, їх тривалості;

- розповсюдження кліматичних курортів по території держави в залежності від кліматичних областей і підобластей;

- зробити висновок щодо загальної придатності території держави для розвитку туристської діяльності з точку зору кліматичних умов.

Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу гідрологічних і геоморфологічних ресурсів.

Завдання:

1. На контурну карту України нанести наступні гідрологічні об’єкти і місцевості:

- найбільші ріки (див. табл. Д.М. 5);

- найкрупніші озера і лимани (див. табл. Д.М. 6);

- найкрупніші водосховища (див. табл. Д.М. 7);

- найвідоміші водоспади України (див. табл. Д.М. 8);

- місця придатні для розвитку дайвінгу.

2. На контурну карту України нанести наступні геоморфологічні об’єкти і місцевості:

- основні форми рельефу: низовини, височини, рівнини згідно табл. Д.М. 9;

- гірські масиви Українських Карпат (Сивуля (1838 м), Грофа (1748 м), Попадя (1742 м), Стой (1677 м), Менчул (1501 м), Магура (1368 м), Говерла (2061 м), Бребенескул (2035 м), Піп-Іван (2026 м), Петрос (2022 м), Гутин Томнатик (2017 м), Ребра (2007 м)) і Криму (Роман- Кош (1545 м), Еклізі Бурун на Чатирдазі (1527 м), Ай-Петрі (1234 м)) з позначками найвищих вершин;

- центри гірськолижного туризму: Рахів, Ясіня, Воловець, Паляниця, Подобовець, Тисовець, Славське, Ворохта, Розлуч, Турка, Вижниця, Буковель, Мигове, Яремча, Косів;

- Карстові області України придатні для організації спелеологічного туризму: Гірсько-Кримська, Подільсько-Буковинська та Передгірно-Кримька з позначенням найвідоміших печер.

3. Зробити висновок щодо різноманітності та розповсюдження геоморфологічних туристських ресурсів в державі та їх можливостей для організації різноманітних видів активного туризму.

4. Зробити висновок щодо різноманітності та розповсюдження гідрологічних туристських ресурсів в державі та їх можливостей для організації різноманітних видів активного туризму та відпочинку.




Переглядів: 516

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПІДГОТОВці ДО СЕМІНАРСЬКИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ, ВКЛЮЧАЮЧИ САМОСТІЙНУ РОБОТУ | Практичне заняття по темі 3: Географія розповсюдження та характеристика туристсько-рекреаційного потенціалу курортних ресурсів держави.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.