Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ринок цінних паперів що не пройшли лістинг

У Великобританії в 1980 р. при Лондонській фондовій біржі був створений ринок цінних паперів, що не пройшли лістинг (Unlisted Securities Market — USM). Умови вступу на цей ринок менше суворі, ніж на ЛФБ. Власники компаній мають право лишати в себе більшу частину акцій. На ринок, як правило, вони випускають 10—15% акцій. Для вступу в нелістинговий ринок необхідно, щоб компанія функціонувала більш трьох років. Для них знижені вимоги до інформації що публікується, її обсяг постійно розширюється і доводиться до необхідного розміру поступово.

Використовуються три методи входження компанії в нелістинговий ринок1. Перший — надання акцій, що вже обертаються на позабіржовому ринку, для біржового котування. У такому випадку мова йде про вторинний ринок. Компанія, що не потребуває у фондах на даний момент, має намір приєднатися до нелістингового ринку. Та частина акцій (до 10%), що обертається на позабіржовому ринку, стає нелістинговою. У літературі відзначається, що переваги цього методу полягають в його дешевизні, необов'язковості надання всієї звітності, за винятком фінансових показників. Другий методчастковий маркетинг (Selective Marketing) — звичайно використовується тоді, коли є потреба в збільшенні капіталу. У цьому випадку компанія може випустити нові акції або ж акцію, що знаходяться у власності компанії, виставити на продаж. Компанія зобов'язана випустити проспект акцій відповідно до Акта 1986 р. про фінансові послуги. Для нових емісій необхідно вибрати спонсора (члена біржі), що придбає акції з метою наступного їхнього розміщення. Метод маркетингу дорожче першого методу, оскільки компанія сплачує спонсору комісійні. Крім того, підвищуються вимоги до що публікується інформації. Для застосування часткового маркетингу встановлений ліміт для розміщення вартості акцій у 5 млн ф. ст. і з долей часткового маркетингу в сумі понад 2 млн ф. ст. Третій методпропозиція для продажу (Offer for Sale) широкій публіці. Він застосовується для емісій понад 5 млн ф. ст. Компанія випускає проспект із бланками заявок на покупку акцій. Практично всю роботу з розміщення випуску бере на себе інвестиційний банк, тому цей метод більш дорогий. Комісійні становлять 1,5% обсягу емісії.

Компанії, що ввійшли в нелістинговий ринок, беруть на себе зобов'язання (General Undertaking) надавати в обов'язковому порядку власникам акцій повну і правдиву інформацію про економічний розвиток компанії і публікувати усю фінансову звітність.

«Третій ринок» Лондонської фондової біржі

У 1987 р. при ЛФБ створений так називаний третій ринок для цінних паперів, що емітуються новими невеличкими компаніями і компаніями, що не задовольняють вимогам лістингового і нелістингового ринків. Компанія, що бажає потрапити на «третій ринок», повинна дістати згоду члена ЛФБ у якості спонсора для співробітництва. Спонсор на підставі Правил біржі зобов'язаний одержати від компанії інформацію про її економічну і фінансову діяльність, складу ради директорів і статуті. Компанія зобов'язана надати спонсору усю фінансову звітність із резолюцією незалежного аудитора. Компанія повинна також дати спонсору зобов'язання про подачу інформації у випадку змін, що сталися у її економічному і фінансовому положенні. У «третій ринок» приймаються дрібні компанії, що не ведуть рахунків виробничої діяльності або ведуть рахунки в спрощеному виді. Для цих компаній установлена вимога надання повної інформації про проект розширення виробництва і його фінансування. На підставі її спонсор визначає й оцінює гаданий прибуток, який може одержати компанія що ним спонсорується. ЛФБ не встановлює для таких компаній мінімального відсотка привселюдно розміщуваних акцій. Проте спонсор повинний переконатися в тому, що певна частина акцій привселюдно розміщена для створення надалі вторинного ринку. Компанія зобов'язана помістити рекламне оголошення (проспект емісії) у газеті за день до початку розміщення акцій (навіть у тому випадку, якщо такого розміщення не буде), а спонсору надати проспект що публікується, і останню фінансову звітність або інші відомості.




Переглядів: 272

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Привселюдний продаж акцій | Представлення акцій, що обертаються, для біржового котування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.