![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Розв’язування.Розглянемо рух механічної системи, що складається з тіл 1, 2, 3, 4, з’єднаних нитками. Система має одну ступінь вільності. В’язі, накладені на систему, є ідеальними. Для визначення прискорення вантажу 3 –
де Зобразимо діючі на систему активні сили
Задамо системі (рис. Д5.б) можливе переміщення та складемо загальне рівняння динаміки для системи:
Через те, що механічна система має один ступінь вільності, виразимо всі можливі переміщення через одне, наприклад,
Підставимо величини (5.2) та (5.4) в рівняння (5.3) і отримаємо:
Всі прискорення, що входять до (5.5), виразимо через шукане
Враховуючи, що можливі переміщення нескінченно малі, але не дорівнюють нулю ( тобто
Приймемо
Відповідь:
Завдання Д-6. Рівняння Лагранжа II роду Умова завдання. Механічна система складається із ступінчастих шківів 1 і 2 вагою Система рухається під дією постійної сили Вантажі, вага яких дорівнює нулю, на рисунку не зображати, шківи 1 і 2 завжди входять в систему. При обчисленні кутового прискорення Визначити: параметри, зазначені у стовпці „Знайти”.
Табл.Д6
Теоретичне обґрунтування : [5] § 142 – 146 ; [6] Розд.III. Гл.6. § 5 – 7 , 9; [7] § 112, 119, 125, 128 ; [8]; [9]; [11]; [12]; [13]. Методичні вказівки. Завдання Д-6 на тему “Рівняння Лагранжа II роду”. Рівняння Лагранжа II роду мають вигляд:
де
Кількість рівнянь Лагранжа II роду, що складається для розв’язування задачі, повинна дорівнювати кількості ступенів вільності, тобто кількості незалежних можливих переміщень, що має система. Узагальнена активна сила визначається за формулою:
де
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|