МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниМіністерство освіти і науки, МОЛОДІ ТА СПОРТУ України
ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГУМАНІТАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Кафедра зарубіжної літератури
“ЗАТВЕРДЖУЮ” Завідувач кафедри
________________________________ “______”_______________ 2013 року
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ППП 3.1.6 ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА КІНЦЯ XX СТОЛІТТЯ Напрям підготовки
спеціальність 7. 02030302 мова та література (англійська, німецька, французька, російська, болгарська, румунська) Спеціалізація
факультетіноземних мов
Ізмаїл – 2013-2014 н.р.
Робоча програма із «Зарубіжної літератури кінця XX століття» для студентів за спеціальністю 7. 02030302 мова та література (англійська, німецька, французька, російська, болгарська, румунська). – 15 с.
Розробники: д. філол.н., проф. Т. С. Шевчук., О. А. Чепелик
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри зарубіжної літератури Протокол від “____”________________20__ року № ___
Завідувач кафедри ______________________________________________
_______________________ (__________________) (підпис) (прізвище та ініціали) “_____”___________________ 20___ року
Ó__________, 2013 рік Ó __________, 2013 рік Опис навчальної дисципліни
Мета та завдання навчальної дисципліни Мета викладання навчальної дисципліни «Зарубіжна література кінця XX століття» – ознайомити студентів із проблематикою новітньої зарубіжної літератури; навчити розуміти сучасний літературний процес та його основні тенденції; розглянути вагомі творчі здобутки письменників ХХ-ХХІ століття і їх місце у всесвітньому літературному процесі. Завдання: · дати студентам систематизовані знання про основні закономірності виникнення зарубіжного літературного постмодернізму; · розкрити тенденції розвитку літературного постмодернізму, його обумовленість соціокультурної ситуацією; · сформувати у студентів уміння орієнтуватися в складному термінологічному апараті, що використовується в постмодерністському дискурсі; · розвивати естетичний смак, удосконалювати вміння адекватно оцінювати художній текст; У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: · філософські, соціокультурні та історичні передумови появи літературного постмодернізму; · джерела формування постмодернізму в зарубіжній літературі; · основні ознаки літератури постмодернізму; · специфіку естетичних систем модернізму та постмодернізму. вміти: · висловлювати свої думки з певної проблеми, актуальної для постмодерністської літератури, аргументувати власні судження, відстоювати їх у дискусії; · вільно орієнтуватися в історико-літературному процесі ХХ - XXI століття та окремих його етапах, у всьому контексті літературного розвитку попередніх епох; · оцінювати і зіставляти різні історико-літературні концепції; · володіти професійним літературознавчим аналізом, який включає історико-літературний, структурно-поетичний, текстологічний, типологічний, системно-цілісний, порівняльний підходи; · аналізувати твори авторів зарубіжної літератури, виділяючи типологічні ознаки постмодернізму; · визначати інтертекстуальний характер творів постмодерністської літератури; · репрезентувати на практиці володіння ключовими поняттями курсу.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|