Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Теоретики зарубіжного постмодернізму.

Основні концепції постмодернізму. Критика метафізики Ж. Деріда. Постструктурализм М. Фуко. Текстуальний аналіз Р. Барта. Іронічність та лабіринт У. Еко. Ж.-Ф. Ліотар: «пост сучасний стан». Ж. Делез: «світ» - «мислення» - «різома» - «шизоаналіз». В. Вельш: постмодерн як стан радикальної плюральності. І. Хасан: метафора розірваності. Феміністичний варант постмодернізму: Ю. Крістева, Л. Ніколсон, А. Жардін.

Криза раціоналізації та ототожнення її з «духом буржуазності». Ж.-Ф. Лиотар, А. Меджіл, В. Вельш, В. Лейч: нова фундаментальна передумова інтерпретації світу. Хаос і хаосмос.

Постпостмодернізм. Віртуальна реальність та нові ознаки естетичного. Технообрази як артефакти. Естетика кібер-простору та комп’ютерна квазіреальність. Роман П. Остера «Скляне місто».

Транссименталізм як можливий напрям пост постмодерного розвитку. Риси транссентименталізму: нова щирість і автентичність, новий гуманізм і утопізм, інтерес до минулого та відкритість майбутньому, «м’які» естетичні цінності. Логос всередині хаосу (М. Липовецкий). «Мерехтлива» естетика (Д. Прігов).

Ч. Дженкс «Мова архітектури постмодернізму (1977): сім основних рис постмодерної архітектури: реабілітація історії і пошук коренів, відверта ретроспективність, органічне вписування в оточуючий ландшафт, принцип «ад-хок» (контекстуалізм), принцип барокової зв’язаності і цілісності, вирішенн простору в дусі бароко і ман’єризму, еклектизм та подвійне кодування. «Новий дух живопису» Ж. Гаруста і ефект «дежа-вю».

Практичне заняття № 1. «Загадки таємних знаків в романі У. Еко «Ім’я троянди»»

 

Змістовий модуль 2. «Класики зарубіжного постмодернізму»




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма навчальної дисципліни | Тема 3. Західноєвропейські письменники-постмодерністи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.