Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Теми семінарських занять

№ з/п Назва теми Кількість годин
1. Загадки таємних знаків в романі У. Еко «Ім’я троянди»
2. Проблема «спору століть» в романі Дж. Фаулза «Подруга французького лейтенанта»
3. Проблема особистості в романі В. Пєлєвіна «Життя комах»
4. Ідеали покоління 90-х років в романі Д. Коупленда
5. МКР
Усього годин

 

6. Теми практичних занять –не передбачені.

7. Теми лабораторних занять –не передбачені.

8. Методичні вказівки та тематика самостійної роботи

Завдання для самостійної роботи передбачає:опрацювання теоретичних основ лекційного матеріалу, підготовка до семінарських занять, систематизацію вивченого матеріалу для написання модульної контрольної роботи. Окрім названих аспектів студент опрацьовує наступні теми у межах відповідних модулів.

Модуль передбачає ведення читацьких щоденників з метою кращого засвоєння текстів, розвитку естетичного почуття. Практична цінність даного виду роботи постає у можливості користування ними на практичних заняттях та під час складання усної відповіді на заліку за необхідності. За ведення читацького щоденника студент може отримати додаткові 5 балів після його перевірки.

Важливою складовою роботи є ведення словнику з термінологічного мінімуму, в якому фіксується необхідний категоріальний апарат для розуміння курсу «Зарубіжна література кінця ХХ століття». Завдання розкриття значення виділених понять і категорій є складником підсумкової модульної контрольної роботи. За ведення словнику з термінологічного мінімуму студент також отримує додаткові 5 балів.

Для засвоєння основних теоретичних положень постмодернізму студент веде конспект відібраних маніфестаційних праць: статей або окремих глав з монографій.

№ з/п Назва теми Кількість годин
1. Читацький щоденник
2. Словник з термінологічного мінімуму
3. Конспект маніфестаційних праць з теорії постмодернізму
  Усього годин



Переглядів: 297

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура навчальної дисципліни | ОРІЄНТОВНІ ЗРАЗКИ ТЕМ РЕФЕРАТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.