МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теми семінарських занять
6. Теми практичних занять –не передбачені. 7. Теми лабораторних занять –не передбачені. 8. Методичні вказівки та тематика самостійної роботи Завдання для самостійної роботи передбачає:опрацювання теоретичних основ лекційного матеріалу, підготовка до семінарських занять, систематизацію вивченого матеріалу для написання модульної контрольної роботи. Окрім названих аспектів студент опрацьовує наступні теми у межах відповідних модулів. Модуль передбачає ведення читацьких щоденників з метою кращого засвоєння текстів, розвитку естетичного почуття. Практична цінність даного виду роботи постає у можливості користування ними на практичних заняттях та під час складання усної відповіді на заліку за необхідності. За ведення читацького щоденника студент може отримати додаткові 5 балів після його перевірки. Важливою складовою роботи є ведення словнику з термінологічного мінімуму, в якому фіксується необхідний категоріальний апарат для розуміння курсу «Зарубіжна література кінця ХХ століття». Завдання розкриття значення виділених понять і категорій є складником підсумкової модульної контрольної роботи. За ведення словнику з термінологічного мінімуму студент також отримує додаткові 5 балів. Для засвоєння основних теоретичних положень постмодернізму студент веде конспект відібраних маніфестаційних праць: статей або окремих глав з монографій.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|