Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Герой роману «Кись» Бенедикт

А) робить державний переворот;

Б) зростає як особистість;

В) рятує Птаха Паулін.

 

16. Герой повісті Ю.Алешковського «Микола Миколайович» робить кар’єру:

А) біолога;

Б) чоботаря;

В) залишається крадієм.

 

17. Герой роману Ю. Полякова «Грибний цар» Свірельніков:

А) банкрутує;

Б) робить політичну кар’єру;

В) деградує як особистість.

 

18. Образ Пушкіна в романі Т. Толстой є:

А) дерев’яним істуканом;

Б) витвором мистецтва у деградованому суспільстві майбутнього;

В) символом культури.

 

 

Модульна контрольна робота

з дисципліни: “Історія зарубіжної літератури” (Постмодернізм)

для студентів V курсу факультету іноземних мов

Варіант ІІ

 

 

1. Теоретичні аспекти. Надайте визначення або коротку характеристику з наступних питань.

 

 

1. Позначте головні відмінності між естетикою постмодернізму и модернізму

 

 

2. Головні критерії постмодерністської поетики

 

3. Деконструкція це:

 

4. Взаємодія автора і читача це:

 

Приклади:

 

5. Симулякр це:

 

 

Приклади симулякрів з романів

 

 

6. Кіч це

 

 

Визначення категорії «кіч» М.Кундери

7. Напрямки російського «Самвидава»    
8. Російський постмодернізм другої хвилі (кінець 1980-початку 90-х років): естетичні критерії, представники, твори    
9. Моделі героїв російського постмодернізму (культурологічний аспект)    
10. Московський концептуалізм: естетичний пошук, представники    
   

Тестування

 

Варіант ІІ

 

1. Герої роману У.Еко «Ім’я троянди» дискутують навколо питання

А) боротьби з інквізицією

Б) природи і характеру страху

В) категорії сміху

 

2. Герой роману Дж.Фаулза «Подруга французького лейтенанта» Ч.Смітсон був:

А) вченим-ділетантом;

Б) відомим палеонтологом;

В) аристократом-гульвісою

 

3. Метою поведінки героя роману П.Зюскінда «Запахи» Гренуя було:

А) заробляння грошей

Б) насолода від вбивства

В) створення аромату кохання

Г) створення аромату покори

 

4. Оповідання в романі К.Кізі «Над гніздом зозулі» ведеться від імені:

А) автора

Б) Енді Макмерфі

В) міс Гнусен

Г) вождя Бромдена

 

5.Протест покоління 90-х років у романі Д.Коупленда «Покоління Х» розкрито як:

А) байдужість бездіяльних невдах

Б) моральна рефлексія

В) рішучий виклик суспільству

 

6. Образ сучасного села в романі М.Кундери «Непереносима легкість буття» набуває ознак:

А) добровільної висилки

Б) загниваючої слободи

В) ідилічного буття

Г) процвітаючого осередку соборності

 

7. Екзистенціалізм у романі Б.Віана «Піна днів» трактується як:

А) потворна філософія буття

Б) популярний етико-філософський напрямок

В) глибинна етико-філософська система

 

8. В романах М.Кундери відбилися події:

А) «Празької весни» 1968 року

Б) «бархатної революції» 1989 року в Чехословакії

В) падінню «берлінської стіни» 1990 року

 

9. Герой поеми в прозі Вен. Єрофієва «Москва-Пєтушки»:

А) продукт епохи застою;

Б) соціальний месник;

В) герой соціалістичної праці.

 

10. Герої повісті Ю. Алешковського «Микола Миколайович» займалися:

А) проблемами абортів;

Б) лікуванням шлункових хвороб;

В) розробками у галузі генетики.

 

11. Роман В. Пелевіна «Життя комах» про:

А) відкриття у сфері біології;

Б) духовне зростання/деградацію людей;

В) “success story” бурхливих 1990-х років.

 

12. Героїня роману В. П елевіна «Життя комах» Марина:

А) долає усі перешкоди на шляху своєї кар’єри;

Б) стає невизнаною актрисою;

В) деградує як особистість

 

13. «Прогулянки з Пушкіним» А. Терца написані у жанрі:

А) псевдолітературознавчого есе;

Б) психологічного триллера;

В) антиутопії.

 

14. Проблематика роману «Пушкінський дім» А. Бітова фокусується на:

А) рефлексії інтелігенції 1960-х років;

Б) роботі ІРЛІ РАН (Пушкінський Дім);

В) лікуванні душевнохворих.

 

15. Назва роману Т. Толстої «Кись» відображає:

А) фантастичну істоту, що полює на людей;

Б) прізвисько кота;

В) страх деградуючих людей перед саморозвитком.

 

16. Після вибуховим «наслідком» К. Кудеярова з роману Т. Толстої «Кись» є:

А) хвіст;

Б) місячне сяйво в очах;

В) курячі гребні.

 

17. Головна міфологема роману Ю. Полякова «Грибний цар» прив’язується до:

А) значення грибів і рослин в природі і житті людини;

Б) символічної об’єктивації духовного стану людини;

В) утворення паралельної реальності грибного царства, що керує світом.

 

18. Творчість Л. Петрушевської позначилася:

А) тотальним песимістичним пафосом;

Б) зображенням тяжких буднів з оптимістичним фіналом творів;

В) загальним оптимізмом в контексті постмодерністської іронії.

 

Третє, практичне завдання, яке є складником модульної контрольної роботи, пов’язано аналізом літературного твору. Приклади завдання:

 

1. Роман У. Еко «Імя троянди» як семіотичний роман.

2. Вікторіанська ретроспектива в романі Д.Фаулза “Подруга французького лейтенанту”.

3. Гуманістична основа роману П.Зюскінда “Запахи”.

4. Естетичні погляди У.Еко. Жанрові особливості роману “Ім’я троянди”.

5. Особливості світосприйняття генерації 90-х років ХХ ст. в романі Д. Коупленда “Покоління Х”.

6. Взаємовідносини особистості й колективу в оповіданні Х.Муракамі “Мовчання”.

7. Критика вад радянської дійсності в оповіданнях Ю.Алешковського.

8. Композиційні особливості роману Дж.Фаулза “Колекціонер”.

9. Часопростір роману К.Рансмайра “Останній світ”.

10. Гіпертекстуальна основа роману М.Павіча “Хазарський словник”.

11. Спустошена особистість в романі Дж.Барта “Плавуча опера”.

12. Постмодерністська забарвленість оповідань М.Павіча (збірка “Сліпий слимак”).

13. Образ сучасного села в романі М.Кундери “Не перенесена легкість життя”.

14. Образи-символи в романі Кобо Абе “Жінка в пісках”.

15. Зіткнення ідилії та реальності в романі Б.Віана “Піна днів”.

16. Чотири етапи “людини знання” в творах К.Кастанеди

17. Гуманістична основа роману М.Вельбека “Елементарні частки”.

18. Жанр притчі в літературі ХХ ст. (В.Голдінг “Бог-Скорпіон”).

19. Жанр притчі в літературі ХХ ст. (“Чайка за ім’ям Джонатан Лівінгстон”).

20. Особистість і людина в романі К.Кізі “Над гніздом зозулі”.

21. Мотив ядерної небезпеки в романі Д.Коупленда “Покоління Х”.

22. Словник концептуальної поетики: структура й образи.

23. Образ Вєнічкі в поемі в прозі Вен. Єрофєєва «Москва – Пєтушкі».

24. Поетика другорядних образів в «романі-музеї» А.Бітова «Пушкінський дім».

25. Концепт Книги в романі Т. Толстой «Кись»

26. Образ Росії в естетичних поглядах Ю. Мамлєєва.

27. Місто і село в оповіданні В. Астаф’єва «Людочка».

28. Образ Пушкіна в оповіданні С. Довлатова «Заповідник».

29. Образ Пушкіна в романі Т. Толстой «Кись».

30. Руйнівний вплив тоталітарної культури на особистість в оповіданнях

В. Шаламова

31. Естетичний пошук молодих російських письменників ХХІ ст.

32. Моделювання паралельної дійсності в романі В.Пєлєвіна “Чапаєв й Пустота”.

33. Сфера потворного в оповідання Л. Уліцької «Дар нерукотворний».

34. Еволюція головного героя в романі В. Пелевіна «Життя комах».

35. Концептуалізм як течія російського постмодернізму

36. Образна система оповідань Віктора Ерофєєва («Енциклопедія російської душі»).

37. Руйнування радянських міфів в оповіданні Л.Уліцької “Дар нерукотворний”.

38. Жанр притчі в літературі ХХ ст. (П.Коельо “Алхімік”)

39. Пафос безнадії та песимізму в оповіданні Л.Петрушевської “Час ніч”.

40. Література Самвидавництва. Поезія І.Бродського.

41. Мотив “перевтілення” в романі В.Пєлєвіна “Життя комах”. Еволюція головного героя.

42. Радянське село в оповіданнях В.Астаф’єва.

43. Дві хвилі розвитку російського постмодернізму.

44. Мотив “перевтілення” в романі В.Пєлєвіна “Життя комах”. Причини деградації героїні Марини.

45. Мотиви істинного й удаваного прометеїзму в романі Т.Толстої “Кись”.

46. Образ Пушкіна в інтерпретації А.Терца (“Прогулянки з Пушкіним”).

47. Фантастика й гротеск в романі Т.Толстой “Кись”.

48. Прийом “паралельного оповідання” в романі Л.Уліцької “Казус Кукоцького”.

49. Поема в прозі “Москва-Пєтушки” як антиалкогольний твір.

50. “Шокова естетика” як основа прози Віктора Єрофєєва.




Переглядів: 813

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРІЄНТОВНІ ЗРАЗКИ ТЕМ РЕФЕРАТІВ | Застосування зубчастих передач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.