МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Головна передача з диференціаломГоловна передача збільшує обертальний момент і передає його від карданного валу до полуосям під прямим кутом. Головна передача може бути одинарною, що складається з однієї пари шестерень, і подвійний, що складається з двох пар шестерень. Передавальні числа головних передач автомобілів наступні: ЗІЛ - 130 - 6,45; ГАЗ - 53А - 6,83; ГАЗ - 24 «Волга» - 4,1. Головна передача з диференціалом розташована між картером зчеплення і картером коробки передач і конструктивно виготовлена в одному блоці з коробкою передач (рис. 5). Ведуча шестерня головної передачі одночасно виконує і функції веденого вала коробки передач, який обертається на трьох опорах. Між буртом переднього підшипника і передньою стінкою картера встановлені регулювальні прокладки, що визначають положення провідної шестерні. Відома шестерня головної передачі кріпиться на корпусі диференціала болтами і разом з диференціалом обертається на двох конічних підшипниках, встановлених в корпусах. Корпуса підшипників вставляються в бічні отвори картера коробки передач та зчеплення і кріпляться до нього гайками. Конічні підшипники веденої шестірні кріпляться регулювальними гайками, якими встановлюється бічний зазор в зачепленні головної пари в межах 0,1-0,22 мм. Стопоріння регулювальних гайок здійснюється стопорами, що входять до їх пази. У корпусі диференціала розміщені сателіти і напівосьові шестерні. Напівосьові шестерні мають фасонний паз, в який сухарями вставляється піввісь. Для захисту головної передачі від пилу і бруду, а також від витікання мастила з картера, на півосі встановлюється захисний гумовий чохол, усередині якого містяться корпус манжети і манжета. Корпуса манжет мають маслосвідвідну різьбу: лівий корпус - ліву, правий - праву. Для їх відмінності на кінці втулки лівого корпусу зроблена проточка (А). Для запобігання потрапляння у манжетний пристрій бруду на відстані 224 мм від фланця на півосі встановлений брудовідражатель.
Рис. 5. Маточина заднього колеса, головна передача і піввісь: 1 - гайка; 2 - шплінт 3 - опорна шайба, 4 - ковпак декоративний; 5 - манжета; 6 - гальмівний барабан; 7 - гайка кріплення колеса; 8 - щит гальма; 9 - маточина; 10 - важіль задньої підвіски; 11 - вилка кардана ведуча; 12 - фланець; 13 - болт; 14 - штифт стопорний; 15 - піввісь; 16 - кришка; 17 - палець півосі; 18 - сухар півосі; 19 - корпус манжети правий; 20 - шестерня півосі; 21 - чохол; 22 - корпус лівий; 23 - манжета; 24 - брудовідражатель; 25 - підшипник хрестовини кардана; 26 - голки підшипника; 27 - стопорное кільце; 28 - ущільнювач; 29 - ковпачок; 30 - прес-маслянка; 31 - хрестовини; 32, - ведена вилка; 33 - підшипник маточини; 34 - втулка розпору; 35 - корпус підшипників; 36 - болт; 37 - болт кріплення гальмового барабана; 38 - диск колеса; А - проточка на лівому корпусі 22.
Піввісь з'єднується з карданним шарніром шліцьовим з'єднанням і стопориться штифтом. Карданний шарнір складається з двох вилок, хрестовини, підшипників, манжет і стопорних кілець. Маточина заднього колеса обертається на двох конічних підшипниках (одного розміру), запресованих в корпус. Між внутрішніми обоймами підшипників встановлена пластмасова розпірна втулка. З обох сторін корпусу підшипники захищені манжетами. З боку колеса в корпус вставлена маточина до упору у внутрішню обойму підшипника. В шліцеву частину маточини входить вал з карданним шарніром. Кріпиться вал до маточини гайкою та шплінтом. Цією ж гайкою регулюється зазор в підшипниках. До фланця маточини шістьма болтами кріпиться гальмівний барабан.
|
|||||||||||
|