Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Головна передача з диференціалом

Головна передача збільшує обертальний момент і передає його від карданного валу до полуосям під прямим кутом. Головна передача може бути одинарною, що складається з однієї пари шестерень, і подвійний, що складається з двох пар шестерень. Передавальні числа головних передач автомобілів наступні: ЗІЛ - 130 - 6,45; ГАЗ - 53А - 6,83; ГАЗ - 24 «Волга» - 4,1.

Головна передача з диференціалом розташована між картером зчеплення і картером коробки передач і конструктивно виготовлена в одному блоці з коробкою передач (рис. 5). Ведуча шестерня головної передачі одночасно виконує і функції веденого вала коробки передач, який обертається на трьох опорах. Між буртом переднього підшипника і передньою стінкою картера встановлені регулювальні прокладки, що визначають положення провідної шестерні. Відома шестерня головної передачі кріпиться на корпусі диференціала болтами і разом з диференціалом обертається на двох конічних підшипниках, встановлених в корпусах. Корпуса підшипників вставляються в бічні отвори картера коробки передач та зчеплення і кріпляться до нього гайками. Конічні підшипники веденої шестірні кріпляться регулювальними гайками, якими встановлюється бічний зазор в зачепленні головної пари в межах 0,1-0,22 мм. Стопоріння регулювальних гайок здійснюється стопорами, що входять до їх пази. У корпусі диференціала розміщені сателіти і напівосьові шестерні. Напівосьові шестерні мають фасонний паз, в який сухарями вставляється піввісь. Для захисту головної передачі від пилу і бруду, а також від витікання мастила з картера, на півосі встановлюється захисний гумовий чохол, усередині якого містяться корпус манжети і манжета. Корпуса манжет мають маслосвідвідну різьбу: лівий корпус - ліву, правий - праву. Для їх відмінності на кінці втулки лівого корпусу зроблена проточка (А). Для запобігання потрапляння у манжетний пристрій бруду на відстані 224 мм від фланця на півосі встановлений брудовідражатель.

 
 

 

Рис. 5. Маточина заднього колеса, головна передача і піввісь:

1 - гайка; 2 - шплінт 3 - опорна шайба, 4 - ковпак декоративний; 5 - манжета; 6 - гальмівний барабан; 7 - гайка кріплення колеса; 8 - щит гальма; 9 - маточина; 10 - важіль задньої підвіски; 11 - вилка кардана ведуча; 12 - фланець; 13 - болт; 14 - штифт стопорний; 15 - піввісь; 16 - кришка; 17 - палець півосі; 18 - сухар півосі; 19 - корпус манжети правий; 20 - шестерня півосі; 21 - чохол; 22 - корпус лівий; 23 - манжета; 24 - брудовідражатель; 25 - підшипник хрестовини кардана; 26 - голки підшипника; 27 - стопорное кільце; 28 - ущільнювач; 29 - ковпачок; 30 - прес-маслянка; 31 - хрестовини; 32, - ведена вилка; 33 - підшипник маточини; 34 - втулка розпору; 35 - корпус підшипників; 36 - болт; 37 - болт кріплення гальмового барабана; 38 - диск колеса; А - проточка на лівому корпусі 22.

 

Піввісь з'єднується з карданним шарніром шліцьовим з'єднанням і стопориться штифтом. Карданний шарнір складається з двох вилок, хрестовини, підшипників, манжет і стопорних кілець. Маточина заднього колеса обертається на двох конічних підшипниках (одного розміру), запресованих в корпус. Між внутрішніми обоймами підшипників встановлена пластмасова розпірна втулка. З обох сторін корпусу підшипники захищені манжетами. З боку колеса в корпус вставлена маточина до упору у внутрішню обойму підшипника. В шліцеву частину маточини входить вал з карданним шарніром. Кріпиться вал до маточини гайкою та шплінтом. Цією ж гайкою регулюється зазор в підшипниках. До фланця маточини шістьма болтами кріпиться гальмівний барабан.

 




Переглядів: 531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна будова коробки передач | Автоматичні коробки передач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.