Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота №______________

Синтез (тема)______________________________________________________

________________________________________________________________________

Основна реакція:

 

Побічні реакції:

 

Робота прийнята (дата і підпис викладача)

Роботу здано: (дата і підпис лаборанта)

 

Таблиця 1.

Пор.№ Вихідні речовини Кількість речовини необхідна для синтезу Надлишок
  Реактиви та їх формули Молеку-лярна маса Константи(із довідника):tпл, tкип, густина Концентрація реагентів За рівнянням реакції За методикою моль %
Моль г см3

 

В графу 6 табл.1 записують число молів реагуючих речовин, виходячи з рівняння реакції. Якщо в методиці кількість реагуючих реагентів наводиться в молях, то їх необхідно перевести в грами, а для рідин – в см3 (використовуючи довідкові дані густини). Якщо використовують розчини, то слід врахувати їх концентрацію. Далі, у графі 5 – на основі внесених записів зробити висновки про те, які речовини в даному синтезі беруться в надлишку. Надлишок обчислити відносно цифр, вказаних у графі 6.

3. План синтезу:

 

План роботи розділити на чотири етапи:

5. Підготовка вихідних реактивів і складання приладу.

6. Проведення реакції.

7. Відділення добутої речовини від супровідних.

8. Очищення речовини.

У кожному розділі за пунктами описати всі операції, які належить виконати. На кожному етапі роботи зазначити кількість речовин, що використовуються. Особливу увагу приділяти техніці безпеки. Опис приладів у плані не подавати, а зліва на сторінці зарисувати їх схеми із зазначенням об'єму колб, виду ванн, типу холодильників.

Наприкінці плану зазначити одержану кількість речовини згідно з методикою та її константи.

Розрахунки синтезу і план роботи обов’язково мають бути перевірені викладачем. Виконувати роботу можна тільки після затвердження плану роботи викладачем.

 

3. Оформлення звіту

 

У звіті необхідно докладно описати механізм реакції і дати пояснення, які свідчать про свідоме виконання роботи, пояснити роль каталізаторів, способи зміщення рівноваги у випадку зворотніх реакцій тощо.

Також у звіті необхідно відзначити відхилення від методики, якщо вони були, всі спостереження і особливості під час виконання синтезу (самонагрівання суміші, зміна забарвлення, помутніння, випадання осаду, виділення газу тощо).

Слід зазначити тривалість окремих операцій, стадію роботи, на якій перерваний синтез, тривалість перерви. Звіт не повинен повторювати план.

Наприкінці звіту скласти таблицю констант і виходу синтезованої речовини (табл 2.), згідно поданої схеми.

 

Добута речовина та її формула Константи речовини Вихід речовини
Встановлені у роботі Дані з довідника г у %
Від теоретичного Від зазначеного у методиці

 


ЗАНЯТТЯ №30

 

Тема:Конденсовані системи гетероциклів. Семичленні азотовмісні гетероцикли.

Актуальність теми:Серед конденсованих систем гетероциклів важливе значення має пурин. Його похідні оксо-, і амінопурини являються біологічно активними сполуками і входять в склад кофеїну, теоброміну, теофіліну та ін. Фолієва кислота (вітамін Вс) являється похідним птередину, стимулює кровотворення, біосинтез нуклеїнових кислот, білковий та вуглеводний обмін.

 

Навчальні цілі:Теоретичне і практичне засвоєння будови та властивостей гетероциклів пуринового та птеридиного рядів Малий практикум.

Знати:

- ідентифікувати конденсовані гетероцикли;

- визначати функціональні групи;

- якісні реакції на них.

Вміти:

- писати формули конденсованих гетероциклічних систем;

- давати назви;

- визначати властивості, виходячи з будови.

- проводити мурексидну пробу на пурин та його похідні.

 

Самостійна позааудиторна робота

 

1. Теоретично підготуватись по контрольних питаннях даної теми.

2. Оформити три графи протоколу.

4. За допомогою рівнянь реакцій здійснити перетворення: СаСО3 ® ПАСК - Na. Вказати умови та типи реакцій.

5. Виписати медичні препарати з даної теми, вказати їх застосування.

9. Виписати з УДФ-2001 реакції ідентифікації на них.

10. Написати реферат на тему: “Ліки - України”

11. Написати таутомерні форми сечової кислоти.

12. Написати хімічні рівняння реакцій, властиві для пурину.

13. Навести приклади лактим-лактамної та азольної таутомерії.

 

Контрольні питання

 

1. Конденсовані гетероцикли, їх склад і будова молекули.

2. Пурин-конденсована система, його властивості.

3. Сечова кислота, її похідні. Мурексидна проба.

4. Птеридин та його похідні.

5. Фолієва кислота, її біологічна роль.

6. Амінопохідні сечової кислоти, їх біологічна роль.

7. Аденін і гуанін, їх таутомерія.

8. Поняття семичленних гетероциклів та їх похідних як ліків.

9. Пуринові основи. Аденін, гуанін, їх будова.

10. Солі сечової кислоти. Урати.

 

Самостійна аудиторна робота

 

1. Проробити досліди, вказані у методичній вказівці.

2. Результати спостережень і висновки внести в протокол.

3. Оформити протокол і захистити його у викладача.

4. Написати тестовий контроль або самостійне індивідуальне завдання.

5. Порівняти властивості теофіліну і теоброміну, згідно відомої схеми.

6. Порівняти властивості теофіліну і теоброміну.

7. Семичленні нітрогенні гетероцикли їх формули та основні властивості.

8. Похідні бензодіазепіну та їх використання як нейролептиків.

9. Наркотична залежність від даних препаратів.

 




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретична частина | Теоретична частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.