МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 3Тема. Красномовство у вітчизняній і духовній культурі ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ 1. Українське ораторство ХІV – ХVІІІ ст. 2. Риторика в Києво-Могилянській академії. 3. Українське ораторство ХІХ – ХХ ст. Неориторика. 4. Масова культура і сучасні форми красномовства.
ПРАКТИЧНО В АУДИТОРІЇ 1. Виступ з промовою (до 4 хв.), підготовленою вдома. 2. Зробіть спробу пояснити, чому сучасна риторика потребує префікса (префіксоїда) нео- 3. Вправи на розвиток усного мовлення. (Виберіть вірш для виразного читання підготуйтесь до читання : відмітьте паузи, логічні наголоси; прокоментуйте темп читання і звучність (силу голосу), поясніть інтонації – смислові, емоційні).
ЗАВДАННЯ ДОДОМУ 1. Запишіть в свій термінологічний словник всі терміни з даної теми. Перевірте, як ви їх зрозуміли, чи зможете їх пояснити іншій людині.
2. Підготувати промову на одну із запропонованих тем: агітаційна тема: описова тема: Фільм, який треба подивитися. Херсонський ринок. Книга, яку варто прочитати. Корисний побутовий прилад. Як позбавитися шкідливої звички? Що я побачив у бібліотеці? Нам потрібні милосердні люди. Моє місто з висоти колеса огляду. Сон повинен бути достатнім. Моє улюблене заняття. Як обрати гарну професію? Моє відкриття. Дорога річ себе виправдає. Мій собака (кіт, пташка).
КЛЮЧОВІ СЛОВА: Полемічна література, rhetor roxolanum, казанє, секуляризація, просвітництво, неориторика, ренесанс, національна ідея, національна мова.
ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ: 1. Чи є відомості про існування риторики у давніх слов’ян? 2. З’ясуйте роль християнства у формуванні культури європейського типу в Україні-Русі. 3. Які два типи риторичних творів київської Русі виділяють дослідники? 4. У чому полягає риторична природа жанру “слова”? 5. Назвіть імена найдавніших риторів Київської Русі та їхні твори. 6. Як поєднуються риторичні те поетичні моменти в “Слові про Ігорів похід”? 7. Пригадайте найяскравіших риторів епохи та їхні твори. 8. Що зробили для української риторики Й.Галятовський, Ф.Прокопович? назвіть основні положення їхніх риторичних теорій та твори, в яких ці положення викладено. 9. Проілюструйте розвиток української риторики ХІХ ст. 10. У чому полягає спалах інтересу до риторики у сучасному суспільстві?
|
||||||||
|