МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підсумкова теказапитання для контролю 1. Риторика як наука і навчальна дисципліна, предмет риторики. 2. Жанри та види ораторського мистецтва. 3. Статус сучасної риторики, її зв’язок з іншими науками: 4. а) риторика і філософія (логіка, етика); 5. б) риторика і психологія; 6. в) риторика і лінгвістика; 7. г) риторика і сценічна майстерність. 4. Універсальний та прикладний характер риторики: 8. а) риторика і поетика; 9. б) риторика та естетика. 10. 5.Значення риторики для обраної вами професії. 11. Назвіть країни Давнього Сходу, що широко використовували риторику у суспільному житті. 12. Які жанри властиві риториці Давнього Сходу? 13. Чим відрізняються риторичні жанри літератури від поетичних? 14. Чому релігійна література Давнього Сходу містить виразовий риторичний ступінь? 15. Як риторична практика Давнього Сходу вплинула на становлення риторики в Європі? 16. Чому красномовство виникає, формується і набуває найвищого розвитку саме в Давній Греції? 17. Що сприяло піднесенню риторики в Афінах? 18. Які види давньогрецького красномовства були найрозвиненішими? 19. Чому Аристотеля вважають автором наукової риторики? 20. Які завдання ставить Цицерон перед оратором? 21. Охарактеризуйте статус риторику в період занепаду античного суспільства. 22. Якою була наука про красномовство у пізньоантичну епоху? 23. Що таке гомілетика? 24. Що таке патристика? В чому її відмінність від апологетики? 25. Яка місце посідає риторичний досвід античності у Древній Церкві? 26. Чи є відомості про існування риторики у давніх слов’ян? 27. З’ясуйте роль християнства у формуванні культури європейського типу в Україні-Русі. 28. Які два типи риторичних творів київської Русі виділяють дослідники? 29. У чому полягає риторична природа жанру “слова”? 30. Назвіть імена найдавніших риторів Київської Русі та їхні твори. 31. Як поєднуються риторичні те поетичні моменти в “Слові про Ігорів похід”? 32. Пригадайте найяскравіших риторів епохи та їхні твори. 33. Що зробили для української риторики Й.Галятовський, Ф.Прокопович? назвіть основні положення їхніх риторичних теорій та твори, в яких ці положення викладено. 34. Проілюструйте розвиток української риторики ХІХ ст. 35. У чому полягає спалах інтересу до риторики у сучасному суспільстві?
Форми контролю Тести. Виступи з рефератами
Практичний модуль IІ. Змістовий модуль Тема: ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ РИТОРИКИ
Практичне заняття № 4 ТЕМА. Психолого-педагогічні та логіко-естетичні основи красномовства
|
||||||||
|