МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичні рекомендації до виконання завданьЗа матеріалами лекції, а також шляхом звернення до рекомендованої літератури письмово відпрацювати завдання, які стосуються історії основних етапів розвитку класичної риторики. Завдання І(5 балів): Риторичні прийоми видатних античних ораторів (навести не менш п’яти риторичних засобів, які застосовував у своїй риторичній практиці, або якими збагатив риторичну науку в своїх працях оратор античності)
Завдання ІІ(5 балів): Розвиток теорії красномовства Платоном у діалогах “Горгій” та “Федр” (звернувшись до відповідних діалогів Платона (Платон. Діалоги. – К., 1995. – С. 155–233, 293–338) дайте письмові відповіді на наведені питання, за які нараховуються рейтингові бали за наступною таблицею)
ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЯ №2(25 балів) Завдання для самостійної роботи модуля №2 стосуються, головним чином, практики публічного мовлення. Вони охоплюють проблематику трьох тем: 7, 8 та 9. За виконання завдання до кожного практичного заняття нараховується по 5 рейтингових балів. Завдання 1(5 балів): Риторика Давнього Риму(звернувшись до праць Цицерона та Тацита (Тацит К. Диалог об ораторах // Тацит К. Соч. в 2-х т. – Т. 1. – Л., 1969. – С. 373–402; Цицерон М.Т. Оратор // Цицерон М.Т. Три трактата об ораторском искусстве. – М, 1972. – С. 331–359) дайте письмові відповіді на запропоновані питання, за які нараховуються бали згідно таблиці)
Завдання 2(5 балів): Акція: Виголошення промови Письмово дати відповіді на запропоновані питання, заповнивши таблицю, за що нараховуються відповідні рейтингові бали.
Завдання 3(5 балів): Особливості ораторського мовлення Письмово дати відповіді на запропоновані питання, заповнивши таблицю, за що нараховуються відповідні рейтингові бали.
Завдання 4(5 балів): Культура та образність ораторського мовлення (письмово наведіть не менш п’яти прикладів на кожне завдання, наведене в таблиці, за що нараховуються рейтингові бали)
Завдання 5(5 балів):Риторика діалогічного спілкування та суперечки На основі звернення до праці Поварніна С.І. «Спір. Про теорію і практику суперечки» (Див.: http://uchebnikfree.com/page/philosophiya/ist/ist-12--idz-ax254--nf-43.html), дайте письмові відповіді на питання, вставивши їх у таблицю, за що нараховуються відповідні рейтингові бали.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|