Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ

Правознавчого спрямування до проведення в школах області

У 2011 році єдиного Всеукраїнського УРОКУ до Дня прав людини

Тема уроку: КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО НА ОСВІТУ

Мета уроку:

ü ознайомити учнів із основними положеннями конституційного права громадян України на освіту, нормативними документами, що врегульовують право на освіту, наявністю форм навчання, системою освіти в Україні;

ü формувати правовий понятійний апарат, розуміння потреби в неперервній освіті та самоосвіті, розвивати вміння працювати з юридичними документами, уміння аналізувати нормативні акти;

ü виховувати правову культуру, громадянську активність, повагу до законодавства України.

Обладнання уроку: Конституція України, витяги Законів «Про освіту», роздатковий матеріал, схеми, таблиці, ілюстрації, підручник, епіграфи до уроку.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

 

ХІД УРОКУ

 

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок учнів.

Бесіда з класом.

Вчитель: Згадайте, що таке права і свободи? Коли вони наступають?

- Як класифікуються права людини? (Громадянські (особисті), політичні, соціально-економічні, культурні).

- Перелічить громадянські (особисті) права громадян (Право на життя, право на повагу гідності, право на свободу та особисту недоторканність, недоторканність житла, таємниця листування, телефонних розмов, невтручання в особисте та сімейне життя, свобода пересування, вибір місця проживання, свобода думки та слова, свобода світогляду та віросповідання, право на правову допомогу, презумпція невинності).

- Які права відносяться до групи політичних прав? (Право вільно висловлювати свої погляди та переконання, вільно збирати, зберігати та використовувати інформацію, право об’єднуватися в політичні партії та громадянські організації, право брати участь в управлінні суспільством і державою, право проводити збори, мітинги, демонстрації, право на письмові та усні індивідуальні або колективні звернення до органів державної влади).

- Перерахуйте соціально-економічні права. (Право приватної власності, право на підприємницьку діяльність, право на працю, право на страйк, право на відпочинок, право на соціальний захист, право на житло, право на належний життєвий рівень, право на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування, право на освіту).

- Яке найголовніше право для дітей вашого віку ви вже здійснюєте? (Право на освіту).

 




Переглядів: 265

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» | ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.