МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача 3.6Оцінити конкурентну сили та абсолютну конкурентну силу Харківської бісквітної фабрики (ХБФ). Вихідна інформація про силу конкурентних позицій підприємства та його основних конкурентів наведена в табл. 3.13. Шкала вимірювання від 0 (min) до 10 (max) балів. Таблиця 3.13– Результати ранжування підприємств-конкурентів, що є виробниками кондитерської продукції
Задача 3.7 На основі інформації, наведеної в табл. 3.14, побудувати лінію конкурентного профілю ЗАТ „ІНЕК”, що займається розробкою та впровадженням систем управління. Визначити, за якими позиціями підприємство випереджає конкурентів, а за якими – займає слабкі позиції в конкурентній боротьбі.
Таблиця 3.14 – Результати ранжування підприємств-конкурентів, що займаються розробкою та впровадженням систем управління
Задача 3.8 Провести SWOT-аналіз можливостей та загроз зовнішнього середовища для підприємства “Будпроект”, яке займається виробництвом будівельних матеріалів. Вихідна інформація щодо попередніх оцінок “парних” можливостей та загроз зовнішнього середовища наведена в таблиці 3.15. Для кожної пари можливостей та загроз імовірності визначаються таким чином, щоб їх сума дорівнювала одиниці. Таблиця 3.15 – Оцінка можливостей та загроз діяльності підприємства
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|