Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ

Контроль знань здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Обов’язковим для заліку є виконання самостійної роботи.

 

  Змістовий модуль 1 Підсумкова модульна контрольна робота Залік Разом (підсумкова оцінка)
Оцінка (бали) 0-80 (0-20) 0-20 0-100

Поточний контроль

  Види роботи Мін. кількість балів за вид роботи Макс. кількість балів за вид роботи Макс. кількість балів за ЗМ
Експрес-тестування
Усні відповіді
Самостійна робота (підготовка ораторської промови)
Самостійна робота (аналіз аргументативного тексту)
Модульна контрольна робота.
Підсумкова творча робота
Разом

Шкала відповідності

За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою
90 – 100 Зараховано
85 – 89
75 – 84
65 – 74
60 – 64
35 – 59 Не зараховано
1 – 34

 

Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів, для одержання заліку обов’язково належно виконати завдання самостійної роботи.

 

НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

НАЗВА ТЕМИ Кількість годин
Лек. Сем. зан. Сам. роб.
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1.
1. Предмет риторики  
2. Класична риторика    
3. Сучасна риторика  
4. Інвенція
5. Диспозиція  
6. Елокуція  
7. Меморія та акція
  Підсумкова модульна контрольна робота    
  Письмова творча робота    
  Всього

 

Загальний обсяг – 108 год., у тому числі:

Лекцій – 34 год.,

Семінарських занять – 17 год.,

Самостійна робота – 57 год.

 


ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1

Лекція №1. Предмет риторики (2 год.)

Визначення риторики. Специфіка публічних виступів.

Поняття про риторичний трикутник. Модуси публічного виступу: етос, логос і пафос.

Риторика і „воля до влади”. Специфіка переконання як способу реалізації „волі до влади”.

Загальна характеристика розділів риторики.

 

Семінарське заняття № 1 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Визначення риторики.

2. Модуси публічного виступу.

3. Риторика і „воля до влади”.

4. Розділи риторики: загальна характеристика.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.9-18; 2: с.9-31; 3: с.5-11; 8: с.11-20]

 

Лекція № 2. Класична риторика (2 год.)

Історичні етапи розвитку риторики: класична риторика і неориторика.

Формування класичної риторики. Її фундатори.

Концепція риторики Аристотеля. Концепція риторики Цицерона.

Риторика в епоху Середньовіччя. Місце риторики в системі освіти.

Ідеал „універсальної людини” і риторика в епоху Відродження.

 

Лекція № 3. Сучасна риторика (2 год.)

Формування неориторики. Її фундатори.

Семіотичний характер сучасної риторики. Поняття про знак. Структура значення знака. Виміри знакового процесу.

Аргументативна риторика: загальна характеристика. Роботи нідерландської школи в теорії аргументації.

Лінгвістична риторика: загальна характеристика. Роботи Р.Барта, У.Еко, групи μ.

 




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до знань та вмінь. | Семінарське заняття № 2 (2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.