МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КОНТРОЛЬ ЗНАНЬКонтроль знань здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Обов’язковим для заліку є виконання самостійної роботи.
Поточний контроль
Шкала відповідності
Для студентів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 40 балів, для одержання заліку обов’язково належно виконати завдання самостійної роботи.
НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
Загальний обсяг – 108 год., у тому числі: Лекцій – 34 год., Семінарських занять – 17 год., Самостійна робота – 57 год.
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 Лекція №1. Предмет риторики (2 год.) Визначення риторики. Специфіка публічних виступів. Поняття про риторичний трикутник. Модуси публічного виступу: етос, логос і пафос. Риторика і „воля до влади”. Специфіка переконання як способу реалізації „волі до влади”. Загальна характеристика розділів риторики.
Семінарське заняття № 1 (2 год.) Теоретичні питання: 1. Визначення риторики. 2. Модуси публічного виступу. 3. Риторика і „воля до влади”. 4. Розділи риторики: загальна характеристика.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА [1: с.9-18; 2: с.9-31; 3: с.5-11; 8: с.11-20]
Лекція № 2. Класична риторика (2 год.) Історичні етапи розвитку риторики: класична риторика і неориторика. Формування класичної риторики. Її фундатори. Концепція риторики Аристотеля. Концепція риторики Цицерона. Риторика в епоху Середньовіччя. Місце риторики в системі освіти. Ідеал „універсальної людини” і риторика в епоху Відродження.
Лекція № 3. Сучасна риторика (2 год.) Формування неориторики. Її фундатори. Семіотичний характер сучасної риторики. Поняття про знак. Структура значення знака. Виміри знакового процесу. Аргументативна риторика: загальна характеристика. Роботи нідерландської школи в теорії аргументації. Лінгвістична риторика: загальна характеристика. Роботи Р.Барта, У.Еко, групи μ.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|