МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Семінарське заняття № 2 (2 год.)Теоретичні питання: 1. Риторика в епоху Античності. 2. Особливості середньовічної риторики. 3. Риторика в епоху Відродження. 4. Розвиток риторики в Україні. 5. Загальна характеристика сучасної риторики: її фундатори та теоретичні джерела. 6. Аргументативна риторика: загальна характеристика. 7. Лінгвістична риторика: загальна характеристика.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА [1: с.120-190;2: с.32-45; 3: с.12-30; 6; 7: с.297-318; 28; 37: с.207-264; 38]
Лекція № 4. Загальна характеристика інвенції (2 год.) Визначення інвенції як розділу риторики та етапу ораторської діяльності. Поняття про стратегію оратора. Мета промови. Види красномовства. Види аудиторії: за кількістю, за рівнем обізнаності в темі, за соціально-культурними ознаками, за ставленням до промови оратора. Вибір предмета ораторської промови. Типи підготовки до публічного виступу: написання тексту, запис головних положень та імпровізація. Джерела знаходження матеріалу: слухання і читання.
Лекція № 5. Топіка й аргументація (2 год.) Поняття про топіку. Види топів. Визначення аргументації. Складові компоненти аргументації.
Семінарське заняття № 3 (2 год.) Теоретичні питання: 1. Інвенція як розділ риторики. 2. Поняття про стратегію оратора. 3. Типи підготовки до публічного виступу. 4. Джерела знаходження матеріалу. 5. Топіка. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА [1: с.21-33; 2: с.98-150; 3: с.31-52, 65-69]
Лекція № 6. Види аргументації за схемою (2 год.) Поняття форми і схеми аргументації. Види аргументації за схемою: симптоматична, причинна, аналогійна.
Лекція № 7. Види аргументації за структурою (2 год.) Поняття структури аргументації. Види аргументації за структурою: сурядна, підрядна, множинна. Поняття про критику. Види критики: критика тези, критика аргументів.
Семінарське заняття № 4 (2 год.) Теоретичні питання: 1. Поняття про аргументацію, її складові компоненти. 2. Види аргументації за схемою. 3. Види аргументації за структурою. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА [1: с.33-40; 3: с.52-57; 35: с.86-94]
|
||||||||
|