Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Письмовий аналіз аргументації з визначенням її форми та структури за таким алгоритмом (22 год.):

1) Визначити точку зору та аргументи аргументації.

2) Визначити, чи є аргументація дедуктивною або правдоподібною.

3) З’ясувати форму аргументації, тобто встановити за формою якого – дедуктивного чи правдоподібного – міркування вона побудована.

4) З’ясувати, чи є аргументація простою або складною.

5) Якщо аргументація складна, визначити її вид (або види).

6) Визначити, чи є аргументація прогресивною або регресивною.

Побудувати схему аргументації за такою методикою:

У схемі підрядної аргументації:

· кожному аргументу надають номер точки зору, до якої відносять, за ним йде номер самого аргументу. Наприклад, точка зору має номер (1). Аргумент, який її підтримує, має номер (1.1.); наступний аргумент має номер (1.1.1.) і т.д.

· точку зору зв’язує стрілка з першим аргументом; його зв’язують стрілкою з другим аргументом і т.д.

У схемі сурядної аргументації для того щоб показати, що окремі аргументи треба розглядати разом:

· аргументи об’єднують у групу, і всю групу з’єднують з точкою зору однією стрілкою;

· аргументи зв’язують між собою горизонтальною лінією;

· аргументам надають один і той самий номер, за яким ставлять літеру. Наприклад, (1.1 а.); (1.1 б.) і т.д.

· підпорядковані аргументи мають номери (1.1.1 а.) або (1.1.1 б.) і т.д.; аргументи, що йдуть за ними, - (1.1.1.1 а.) або (1.1.1.1 б.) і т.д.

У схемі множинної аргументації для того, щоб показати, що всі аргументи підтримують одну й ту саму точку зору:

· кожному аргументу надають номер точки зору, потім йде номер самого аргументу. Наприклад, точка зору має номер (1.). Аргументи можуть мати номери (1.1.), (1.2.) і т.д.

· кожний аргумент зв’язують стрілкою з точкою зору.

Для цього завдання аргументативний текст підібрати самостійно.

 

 

Лекція № 8,9. Види аргументів (4 год.)

Аргументи до логосу.

Аргументи до етосу: аргумент до авторитету, аргумент до особи.

Аргументи до пафосу: аргумент до вигоди, аргумент до жалю, аргумент до пихи, аргумент до сили, аргумент до публіки.

 

Семінарське заняття № 5 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Поняття про критику, її види.

2. Аргументи до етосу.

3. Аргументи до пафосу.

4. Хрия, її структура.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.41-49; 2: с.59-70; 3: с.57-65, 99-156; 35: с.100-104, 119-123, 167-171]

 

 

Лекція № 10. Диспозиція (2 год.)

Визначення диспозиції як розділу риторики та етапу ораторської діяльності.

Структура ораторської промови: вступ, головна частина, завершення.

Прийоми вступу до промови.

Головна частина: способи викладу матеріалу.

Прийоми завершення промови.

 

Лекція № 11. Правила й типові помилки в аргументації та критиці (2 год.)

Правила й помилки щодо тези.

Правила й помилки щодо аргументів.

Правила й помилки щодо схеми.

 




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття № 2 (2 год.) | Семінарське заняття № 6 (2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.