Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Письмовий аналіз аргументації з визначенням її форми та структури за таким алгоритмом (22 год.):

1) Визначити точку зору та аргументи аргументації.

2) Визначити, чи є аргументація дедуктивною або правдоподібною.

3) З’ясувати форму аргументації, тобто встановити за формою якого – дедуктивного чи правдоподібного – міркування вона побудована.

4) З’ясувати, чи є аргументація простою або складною.

5) Якщо аргументація складна, визначити її вид (або види).

6) Визначити, чи є аргументація прогресивною або регресивною.

Побудувати схему аргументації за такою методикою:

У схемі підрядної аргументації:

· кожному аргументу надають номер точки зору, до якої відносять, за ним йде номер самого аргументу. Наприклад, точка зору має номер (1). Аргумент, який її підтримує, має номер (1.1.); наступний аргумент має номер (1.1.1.) і т.д.

· точку зору зв’язує стрілка з першим аргументом; його зв’язують стрілкою з другим аргументом і т.д.

У схемі сурядної аргументації для того щоб показати, що окремі аргументи треба розглядати разом:

· аргументи об’єднують у групу, і всю групу з’єднують з точкою зору однією стрілкою;

· аргументи зв’язують між собою горизонтальною лінією;

· аргументам надають один і той самий номер, за яким ставлять літеру. Наприклад, (1.1 а.); (1.1 б.) і т.д.

· підпорядковані аргументи мають номери (1.1.1 а.) або (1.1.1 б.) і т.д.; аргументи, що йдуть за ними, - (1.1.1.1 а.) або (1.1.1.1 б.) і т.д.

У схемі множинної аргументації для того, щоб показати, що всі аргументи підтримують одну й ту саму точку зору:

· кожному аргументу надають номер точки зору, потім йде номер самого аргументу. Наприклад, точка зору має номер (1.). Аргументи можуть мати номери (1.1.), (1.2.) і т.д.

· кожний аргумент зв’язують стрілкою з точкою зору.

Для цього завдання аргументативний текст підібрати самостійно.

 

 

Лекція № 8,9. Види аргументів (4 год.)

Аргументи до логосу.

Аргументи до етосу: аргумент до авторитету, аргумент до особи.

Аргументи до пафосу: аргумент до вигоди, аргумент до жалю, аргумент до пихи, аргумент до сили, аргумент до публіки.

 

Семінарське заняття № 5 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Поняття про критику, її види.

2. Аргументи до етосу.

3. Аргументи до пафосу.

4. Хрия, її структура.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.41-49; 2: с.59-70; 3: с.57-65, 99-156; 35: с.100-104, 119-123, 167-171]

 

 

Лекція № 10. Диспозиція (2 год.)

Визначення диспозиції як розділу риторики та етапу ораторської діяльності.

Структура ораторської промови: вступ, головна частина, завершення.

Прийоми вступу до промови.

Головна частина: способи викладу матеріалу.

Прийоми завершення промови.

 

Лекція № 11. Правила й типові помилки в аргументації та критиці (2 год.)

Правила й помилки щодо тези.

Правила й помилки щодо аргументів.

Правила й помилки щодо схеми.

 




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Семінарське заняття № 2 (2 год.) | Семінарське заняття № 6 (2 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.