Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття № 6 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Диспозиція як розділ риторики.

2. Вступ до промови.

3. Головна частина ораторської промови.

4. Правила й типові помилки в аргументації й критиці.

5. Завершення промови.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.57-73; 2: с.159-269; 3: с.156-204; 35: с.106-109, 112-119, 131-138]

 

Лекція № 12. Елокуція (2 год.)

Визначення елокуції як розділу риторики та етапу ораторської діяльності.

Критерії до словесного виразу промови: правильність, ясність, краса, доречність.

Форми мовленнєвого впливу: пряма і непряма.

 

Лекція № 13. Риторичні фігури (2 год.)

Поняття про риторичну фігуру.

Фігури скорочення.

Фігури додавання.

Фігури розташування.

 

Лекція № 14. Тропи (2 год.)

Поняття про троп.

Тропи тотожності.

Тропи схожості.

Тропи суміжності.

Тропи протилежності.

 

Семінарське заняття № 7 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Елокуція як розділ риторики.

2. Форми мовленнєвого впливу.

3. Риторичні фігури.

4. Тропи.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.81-98; 2: с.532-636; 3: с.208-306; 35: с.158-167]

 

Лекція № 15. Меморія й акція (2 год.)

Визначення меморії як розділу риторики та етапу ораторської діяльності.

Способи запам’ятовування ораторської промови: механічний, логічний, мнемотехнічний.

Визначення акції як розділу риторики та етапу ораторської діяльності.

Ефекти сприйняття.

Тактичні прийоми впливу в публічних виступах.

 

 

Семінарське заняття № 8 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Меморія як розділ риторики.

2. Акція як розділ риторики.

3. Тактичні прийоми впливу.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.105-108; 3: с.204-207; 35: с.172-182]

 

Лекція № 16. Невербальні прийоми впливу (2 год.)

Поняття про невербальну комунікацію.

Складники невербальної мови оратора: мова жестів і поз, проксемика, пара мовленнєві характеристики, мова міміки, мова кольорів та ін.

 

Семінарське заняття № 9 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Загальна характеристика невербальної комунікації.

2. Кінесика:

2.1. міміка;

2.2. жестика;

3. Такесика.

4. Проксемика.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.109-114; 35: с.184-197]

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Підготовка ораторської промови (35 год.)

Вимоги до тексту ораторської промови:

1) обсяг промови 3-5 аркушів А4;

2) переконуючий характер промови;

3) чітка структура промови.

 

Лекція № 17.

Письмова творча робота (1 год.)

Підсумкова модульна контрольна робота (1 год.)

 

Письмова творча робота являє собою написання студентами міні-промови на задану тему з розкриттям тільки однієї позиції. Оцінюється в 10 балів.

 




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ | ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.