Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття № 6 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Диспозиція як розділ риторики.

2. Вступ до промови.

3. Головна частина ораторської промови.

4. Правила й типові помилки в аргументації й критиці.

5. Завершення промови.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.57-73; 2: с.159-269; 3: с.156-204; 35: с.106-109, 112-119, 131-138]

 

Лекція № 12. Елокуція (2 год.)

Визначення елокуції як розділу риторики та етапу ораторської діяльності.

Критерії до словесного виразу промови: правильність, ясність, краса, доречність.

Форми мовленнєвого впливу: пряма і непряма.

 

Лекція № 13. Риторичні фігури (2 год.)

Поняття про риторичну фігуру.

Фігури скорочення.

Фігури додавання.

Фігури розташування.

 

Лекція № 14. Тропи (2 год.)

Поняття про троп.

Тропи тотожності.

Тропи схожості.

Тропи суміжності.

Тропи протилежності.

 

Семінарське заняття № 7 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Елокуція як розділ риторики.

2. Форми мовленнєвого впливу.

3. Риторичні фігури.

4. Тропи.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.81-98; 2: с.532-636; 3: с.208-306; 35: с.158-167]

 

Лекція № 15. Меморія й акція (2 год.)

Визначення меморії як розділу риторики та етапу ораторської діяльності.

Способи запам’ятовування ораторської промови: механічний, логічний, мнемотехнічний.

Визначення акції як розділу риторики та етапу ораторської діяльності.

Ефекти сприйняття.

Тактичні прийоми впливу в публічних виступах.

 

 

Семінарське заняття № 8 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Меморія як розділ риторики.

2. Акція як розділ риторики.

3. Тактичні прийоми впливу.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.105-108; 3: с.204-207; 35: с.172-182]

 

Лекція № 16. Невербальні прийоми впливу (2 год.)

Поняття про невербальну комунікацію.

Складники невербальної мови оратора: мова жестів і поз, проксемика, пара мовленнєві характеристики, мова міміки, мова кольорів та ін.

 

Семінарське заняття № 9 (2 год.)

Теоретичні питання:

1. Загальна характеристика невербальної комунікації.

2. Кінесика:

2.1. міміка;

2.2. жестика;

3. Такесика.

4. Проксемика.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

[1: с.109-114; 35: с.184-197]

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Підготовка ораторської промови (35 год.)

Вимоги до тексту ораторської промови:

1) обсяг промови 3-5 аркушів А4;

2) переконуючий характер промови;

3) чітка структура промови.

 

Лекція № 17.

Письмова творча робота (1 год.)

Підсумкова модульна контрольна робота (1 год.)

 

Письмова творча робота являє собою написання студентами міні-промови на задану тему з розкриттям тільки однієї позиції. Оцінюється в 10 балів.

 




Переглядів: 299

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ | ЗАПИТАННЯ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.