МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Семінарське заняття № 6 (2 год.)Теоретичні питання: 1. Диспозиція як розділ риторики. 2. Вступ до промови. 3. Головна частина ораторської промови. 4. Правила й типові помилки в аргументації й критиці. 5. Завершення промови.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА [1: с.57-73; 2: с.159-269; 3: с.156-204; 35: с.106-109, 112-119, 131-138]
Лекція № 12. Елокуція (2 год.) Визначення елокуції як розділу риторики та етапу ораторської діяльності. Критерії до словесного виразу промови: правильність, ясність, краса, доречність. Форми мовленнєвого впливу: пряма і непряма.
Лекція № 13. Риторичні фігури (2 год.) Поняття про риторичну фігуру. Фігури скорочення. Фігури додавання. Фігури розташування.
Лекція № 14. Тропи (2 год.) Поняття про троп. Тропи тотожності. Тропи схожості. Тропи суміжності. Тропи протилежності.
Семінарське заняття № 7 (2 год.) Теоретичні питання: 1. Елокуція як розділ риторики. 2. Форми мовленнєвого впливу. 3. Риторичні фігури. 4. Тропи.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА [1: с.81-98; 2: с.532-636; 3: с.208-306; 35: с.158-167]
Лекція № 15. Меморія й акція (2 год.) Визначення меморії як розділу риторики та етапу ораторської діяльності. Способи запам’ятовування ораторської промови: механічний, логічний, мнемотехнічний. Визначення акції як розділу риторики та етапу ораторської діяльності. Ефекти сприйняття. Тактичні прийоми впливу в публічних виступах.
Семінарське заняття № 8 (2 год.) Теоретичні питання: 1. Меморія як розділ риторики. 2. Акція як розділ риторики. 3. Тактичні прийоми впливу.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА [1: с.105-108; 3: с.204-207; 35: с.172-182]
Лекція № 16. Невербальні прийоми впливу (2 год.) Поняття про невербальну комунікацію. Складники невербальної мови оратора: мова жестів і поз, проксемика, пара мовленнєві характеристики, мова міміки, мова кольорів та ін.
Семінарське заняття № 9 (2 год.) Теоретичні питання: 1. Загальна характеристика невербальної комунікації. 2. Кінесика: 2.1. міміка; 2.2. жестика; 3. Такесика. 4. Проксемика.
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА [1: с.109-114; 35: с.184-197]
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ Підготовка ораторської промови (35 год.) Вимоги до тексту ораторської промови: 1) обсяг промови 3-5 аркушів А4; 2) переконуючий характер промови; 3) чітка структура промови.
Лекція № 17. Письмова творча робота (1 год.) Підсумкова модульна контрольна робота (1 год.)
Письмова творча робота являє собою написання студентами міні-промови на задану тему з розкриттям тільки однієї позиції. Оцінюється в 10 балів.
|
||||||||
|